Gå til innhold

Ketolyse spørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som går på ketolyse dietten?

skjønner egentlig ikke så mye av lavkarbo.no. er dette en ''felles'' side for de som vil kutte ut karbohydratene?

Finner lite oppskrifter, og de oppskriftene jeg finner der, er helt forskjellige fra de jeg har fått fortalt.....

 

taco f.eks....kan man spise det, eller kan manikke spise det?

noen sier man kan spise det, men ikke maisen, andre sier man ikke kan spise den....

 

hadde vært litt kjekt med en ketolyse-oppskrifts tråd....noen som er med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk slankedebatten :)

 

Spis taco, men ikke med skjell og lefser. Mais inneholder masse karbohydrater, så det ville jeg nok også stått over :)

Skrevet

her er en fin side om slanking med diverse tips og oppskrifter.. www.shape4life.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...