=Mina min og mej= Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 hei.. satt å så på en blogg nå nettopp.. og fikk i grunn lyst til å skrive litt selv egentlig.. men er det noen som veit hvordan man kan gjøre dette? jeg er totalt uten datakunnskaper, annet enn det mest nødvendige... hjelp noen?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Minn kjære har vist meg et sted man kan lage en slik, helt enkelt. Ikke vanskelig. Jeg testa det og det er null problem. Må bare huske hva dte het...
=Mina min og mej= Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 hehe.. hadde vært hyggelig å vite hva det var ja:p hmh.. og en blogg.. hva skal den inneholde egentlig? alt mellom himmel og jord? hva man vil på en måte? spør dumt, men håper på no fornuftige svar til ei dum jente som meg:p
meg & to små vampyrer Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Man skriver vel akkurat det man vil:) Lufter tanker om alt eller ingenting. Bilder om man vil. Lenker til gøye ting om man vil. Skal spørre han her når han er ferdig i tlf.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 blogger.com heter det visst:) Lykke til!
SuperGlad Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 startet en blogg til barna mine for et par uker siden. Skriver ned hva vi gjør å hvordan de vokser. Så kan kjenninger å familie lese om hvordan vi har det, å jeg kan printe ut alle innleggene å lime de inn i en slags dagbok til barna etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå