fjell og fjord Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hvor mange prøve bilder fikk dere? hvor mye betalte? Hvor langt tid tok dette? Han brukte bare 10 min på oss... fikk 17 bilder og bare 6 av dei var fine prøvebilder koster 1200( albom 9 stk) bare 2-3 som blir forstorret- da kommer dette i tilleg litt skuffa, håpet at det var mer å velge av mrn dattra mi er så urolig, ble fort lei litt for mye 1200 for 10 min.. hva med dere?
nickoline og supermann Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 2500 kr. ganske store prøvebilder. 8 stk tror jeg pluss lavoppløslig cd med alle bildene - alle var kjempefine. Var der i 1 time kanskje.... familiebilder og av pilten alene!
fjell og fjord Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 han så at jeg får ikke noe CD før etter 2 år for en ekstra penger... 1 time - je det er passelig Hvor gamle barna var da dere tok bilder?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Han vi gikk til skulle ha 2500 for fotograferingen, hadde ikke noe spesiell tid - sa bare vi var ferdig når vi var ferdig, men at som regel var ungen lei etter en times tid, Og det gikk ca det. Dvs han var ikke fornøyd med bildene, så vi måtte inn igjen - var der en times tid til ca.. Fikk 8 bilder i mappe, og ca 10 som var "til overs" som han sa.. Vi ringte en annen fotograf senere, og han skulle ha 1900 for fotograferingen ( ca 1time der også) og ville vi få 10bilder i mappe + de som var "til overs" ( ca samme antall bilder) Vet ikke hvordan de bildene hadde blitt da, men var veldig fornøyd med de vi fikk hos han vi gikk til... Synes forresten 10min var vel liten tid..... Datteren vår var forresten akkurat 1år da bildene ble tatt.
fjell og fjord Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 takk, takk han vi var til så at 6 bilder er nok så til å forstørre et bilder til 20'25 sm koster 325 kr så hvis vi vil ha 3 for eks så blir det 975 kr+ 1200 prøve= 2175 da må man være fornøyd for de pengene dei 6 bildene var fine, men det skulle være 9 jeg var hos han og sa det men han hadde ikke tilbod meg å prøve mer ellet et rabatt... han sa at dattra mi var lei veldig makete urolig han kunne ikke gjøre noe mer mannen min sa det er greit det er ikke så viktig må hente dei uansett og betale det var noen fine bilder da skal ikke bry så mye av dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå