Gå til innhold

Dumme samboeren min da....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skulle ut og handle julegaver i dag. Kom tilbake tomhendt. Spurte om han ikke hadde funnet noe, og nei det hadde han ikke. Måtte til Oslo for å få tak i det han skulle ha og det rakk han ikke nå (skulle på jobb).

 

Så da aner jeg fred og ingen fare og går inn på kottet for å finne frem julepynten.... Og hva står der? En pose med to gaver oppi!!!!

 

Dumme mannen da... Åååå....!! Så da måtte jeg selvfølgelig løfte bare litt forsiktig på de... Og tror jammen jeg allerede har gjettet meg til hva det er (de ton tingene jeg har ønsket meg mest, snille mannen min!!!).

 

Men han kunne jo ha gjemt de litt bedre da..hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh... skulle har lure deg litt..hehe. herlig

Skrevet

Laffen da, du må ikke luske rundt å se etter pakker..... Her hjemme hos meg er det ingen pakker til meg, jeg er vill etter pakker. jeg vet hvordan julepapir de forskjellige butikkene har, så da klarer jeg lett å finne ut hva jeg får.

 

Men kællen din er jo søt da, som har kjøpt favorittene dine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...