stratosen_er mamma_ Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 ser du noe ang meg og spire eller? går alt ok? kjønn?termin?? hihi.. jeg er født 13.04.83:) tusen takk:) regner med jeg blir sykemeldt i morgen... takk God jul og klem:)
Aventis Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hey hey du...=) Føler fortsatt på den spiren din ja?? Føler og at det kommer til å gå bra, bortsett fra litt bekkenplager, men ikke noe voldsomt... Føler gutt, men jeg skal se hva pendelen sier!!! Har jo fått meg pendel nå vettu!!!=) Pendelen sier jente da. haha... ja, du bør sykemelde deg syns jeg, det fortjener du!!! Tenk litt på deg selv nå....
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 så bra da...whitelily sier gutt og men jeg sier jente...hehe.. kanskje det blir ei guttejente:) hihi..for jeg er nesten helt sikker på at det er ei jente... ja skal prøve å tenke på meg selv.. tusen takk igjen.. bare si fra viss du føler noe igjen:P hehe:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå