Gå til innhold

Stoler du 100 % på kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja enn må jo bare det. Et forhold fungerer vel ikke hvis man skal gå rundt å være redd for at han er utro. Får stole på han til det motsatte er bevist. Kommer ikke noe godt ut å være mistenkelig ved alt de gjør. Så jeg får si at jeg iallefall stoler på han 99%.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det da om man ikke mistror de? Høes veldig slitsomt ut å ikke kunne stole på folk 100 %, hvertfall den du skal leve sammen med.

Jeg er ikke naiv fordi jeg stoler på ham. Jeg er fullt klar over at det kanskje kan skje noe som gjør at tilliten svekkes. Men frem til nå har han aldri gjort noe som tilsier at han ikke er til å stole på. Synes ikke selv at jeg er naiv av den grunn. Og må man virkelig leve i en boble fordi man stoler på folk? Merkelig oppfatning synes jeg..

Skrevet

Da har vel du og jeg en forskjellig oppfatning om hva det er å stole på folk da. Når man mistror noen, stoler man ikke på de i det hele tatt. Noe som er en stor forskjell i forhold til å stole på noen, ja, la oss si 98%. Er absolutt ikke slitsomt, jeg er bare realistisk.

Men jeg vil også kunne påstå at du ikke stoler på din kjære 100% da du sier at du er fullt klar over at at det kanskje kan skje noe som gjør at tilliten svekkes. Du har da de 2 prosentene på at noe kan skje, tilstede. Tror nok kanskje du misforsto meg litt også. Men jeg mener uansett at det ikke er bra å stole på noen 100%.

Forøvrig så var det med bobla postitivt ment. Jeg skulle gjerne vært der.

Skrevet

Vel, jeg stolte 110% på han.

Stole på han til det motsatte er bevist, og han beviste det motsatte og nå stoler jeg nada på han ;)

(dvs, han + alkohol + kjerringer ) yess da.

Skrevet

Jeg stoler ikke hundre prosent på noen, ikke en gang meg selv. Men jeg føler ikke at jeg trenger det heller. Vil ikke si at jeg mistror han, for jeg tror jo ikke at han kommer til å gjøre noe. Men jeg kan jo aldri vite det. Bruker ikke noe energi på det utenom å tenke at jeg håper han aldri gjør noe dumt, og at hvis han skulle gjøre det så går verden videre.

Skrevet

Sitter ihvertfall aldri med følelesen av at han er/kommer til å være utro. Aldri bekymra når ha n er ute med kompisene, så det er jo et godt tegn. Så stoler på han ja! Men man vet jo aldri. Hadde han derimot vært utro hadde jeg:

1: Blitt sinnsylt overasket da vi snakker om en mann med høy moral og gode verdier

2: Blitt helt knust for dette er mannen i mitt liv.

3: Kasta han på hue og ræva ut.

*banker hardt i bordet 3 ganger*

Skrevet

Har ikke kjæreste akkurat no.

Men hadde jeg ikke stolt på en kis,hadde jeg ikke giddi å vært kjæreste med han heller. Har nok grubleri og tanker i hodet til vanlig :)

Skrevet

Jepp, d gjør jeg :)

Skrevet

Jepp, og vet det er det samme for han.

Skrevet

Jeg stoler på ham, han stoler på meg. Ellers hadde vi aldri fått det til å funke.

Skrevet

Nei.

Skrevet

Stoler på han ja, har ikke noen grunn til noe annet. Men jeg er ikke dum heller ;)

Skrevet

ja, stoler på han. Vi har også vært 6 mnd fra hverandre pga studier tidlig i forholdet.. man vet aldri hva som kan ha skjedd på hver sin side av jordkloden.. men velger å stole på han til det motsatte er bevist =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...