Gå til innhold

Dere med barn mellom 10 og 14


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper dere til dem i julegave? Helt håpløst her... de ønsker seg jo ingenting :-/ Ja, bortsett fra hund da, og det går dessverre ikke an å oppfylle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år får gutten på 14 år 1000 kr, jenta på 11 får digitalkamera. I fjor var det flatskjerm til pc, året før fikk de pc. Og året før der var det snowboard og hver sin kjelke. Det er heldigvis ikke de store utgiftene i år, men neste år blir det nok nye sykler... greit å kjøpe ting de trenger, så slipper man de utgiftene ellers i året...

Skrevet

Jeg har gutt da....han er 12. Vi kjøpte scanner/kopi/foto maskin til han som han ønsket seg.....

Skrevet

Gutten vår får foresten penger for han sparer til bærbar pc... Den får han IKKE av oss... ;o)

Skrevet

Jente som blir 10 rett over jul. Hun får et lite, enkelt stereoanlegg (minianlegg heter det kanskje). Litt penger (500 tror jeg det blir). Hun ønsker seg også bærbar pc - så vi får se hvordan det går etter jul og bursdag, kanskje hun har fått nok til å kjøpe seg det selv da.

Skrevet

Mobiltelefon. Og penger til mobiltelefon for han som ikke syntes at telefon til 1700 var bra nok.

Skrevet

Mp3 spiller til jenta på 10 år her. Hun ønsker seg heller ingenting som hun sier så....:) Håper på suksess..

Skrevet

Takk for svar :) Digitalkamera kunne kanskje vært noe... men de vil vel heller ha penger. Den ene ønsker seg bærbar pc, men begge har fullt stasjonært datautstyr, mp3 spillere har de også... og mobiler.

 

Synes penger er sååå kjedelig å gi! :-( Men kan hende det blir sånn allikevel...

Skrevet

Vi gir dem Wii spillkonsoll og to spill - det blir på deling. Det er to jenter på 10 og 14.

Jeg er enig i at det er utrolig vanskelig i den alderen - de har jo alt de trenger. Men Wii tror jeg kan bli morsomt.

Skrevet

Uproblematisk, her er det ønskelister på minst en side. Treningsutstyr, musikk, klær, etc.

Skrevet

12 åringen her får de Manchester United gardinene han ønsker seg, skøyter og en ute jakke fra broren sin + en dvd fra "julenissen" (som om han tror på han lengre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...