MyBabyGirl<3 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Har veldig lust å bjunne å ta litt solarium etter jenta mi er født! Er det noen som kan annbefale noen slags kremer man smører på seg enten mens man soler seg eller etter man har solt seg? Og hvor får man kjøpt disse? Litt utenom tema da men har lest mange innlegg her tidligere om solarium og graviditet, så håpet noen her skulle ha peiling! Takk:)
Blå-Rosa+spire! Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Tar ikke mye sol, men av den lille jeg har tatt har jeg funnet ut: De fleste selger nok solkremer i studioet, fsi gjør iallefall d der jeg bor. De med kokos har jeg funnet ut er best på meg iallefall. Står nok en papirguide ved automaten tenker jeg.
MyBabyGirl<3 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Ja, pleier vel det på slike solkjeder, men her er det bare 3solsenger i forbindelse med en frisørsalong og de har fjerna alle automater o.l pga av stjeling. Helt sykt hvordan folk kan oppføre seg.. Takk for svar uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå