Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Har han innrømmet at han hadde følelser for ho?
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jepp, han har det... Fatter ikke at det går ann å få følelser for den halvfeite hora, men det er nå så.....
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Ja, ho har følelser for han også da... skikkelig suppe dette her
EnUndreneMor Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 jeg må bare blande meg inn da jeg har fugt historien din... hvordan er det blitt nå i det siste??
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Jeg fant den andre tråden tidligere i dag, så jeg svarte der.... skal finne igjen.... svarte nemlig litt langt...hehe http://www.dinbaby.com/forum/thread/136312995 her var den
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Leste den andre tråden din nå. Og dette lukter litt utroskap....;( Huff... syns såååå synd på deg. Jeg håper du finner ut av alt og at julen ikke er helt ødelagt for deg og barna! Stor klem
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Helt ærlig så tror jeg ikke han er utro....da hadde han ikke turt å komme hjem å se meg i øyene.... Men man skal aldri si aldri da, men akkurat nå må jeg tenke positivt å la tvilen komme han tilgode.... har ikke snakka med han i dag heller, ikke hørt et pip fra han, og jeg kommer ikke til å ta kontakt heller... nå kjører han sitt eget løp. Jula blir nok neppe det samme som jeg hadde håpa, men får bare gjøre det beste ut av det tror jeg.... nå gå rhan jo heldigvis snart på fri da... bare i kveld og i morra igjen nå... så vil tiden vise....
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Ja, da får du snart se hva som skjer fremover! Og jeg krysser fingrene for at du kommer styket ut av det uansett hva som skjer dere i mellom;) Masse lykke til;)
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Tusen takk De sier at alt ordner seg for snille piker så jeg ser fremover
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Ja, alt ordner seg for snille piker!!;)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Må bare si at du virker som ei sterk,oppegående dame,så dette klarer du. Gjør det beste utav jula for deg og barna,så ser du hvordan ting ordner seg mellom deg og mannen. Men i såfall:sånn det virker på meg (utfra det du skriver) at hvis dere går i fra hverandre så er det hans tap.
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Ja, da er det hans tap. Man vet nemlig ikke hva man har før man mister det, men da er det for seint.... da er det over....
meg & to små vampyrer Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 Oi, dette høres jo desverre ikke bra ut. Syns det er frekt av ham å bruke alle mulige unskyldninger når dere jo snakke om dette for kun kort tid siden. Jeg husker riktig nå, sant? Du får begynne å vær seint oppe hos nye mannlige venner selv da vet du;) he he, nei, skal ikke tulle. Klem klem. Høres tøft ut.
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Derfor sitter jeg å lurer på hvilken unnskyldning som kommer i natt... Har bestemt meg for å ta meg en tur på torsdagskveld jeg da... stikker når ungene er i seng, og sier et klokkeslett jeg skal være hjemme på, men komme et par timer senere... så kan han sitte her å sture... Men det er sikkert skikkelig teit av meg, men jeg sitter faktisk oppe til han kommer hjem, evt later som om jeg sover enten på sofaen eller i senga... er bare for å sjekke klokka.... sånn at jeg veit at han ikke lyver til meg...
mamman til ana Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 Huff å Huff.. Du må få han til å bli sjalu.. Også må du få han til å savne deg litt.. Hadde det vært meg som hadde gått igjenom dette her så hadde jeg vært såååå kostbar...-ikke fanden om jeg hadde tatt det mannebeinet tilbake igjen. Han fortjener litt pain-for her lukter det utroskap laaang vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå