happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 ..ja jeg er naiv..! eller skal jeg si: var naiv.. samboeren min fortalte meg nettopp at han har vært utro med en på jobb..føler meg ganske dum her jeg sitter. og nei, det skjedde ikke på julebordet. det skjedde overalt ellers... har mest lyst å dra å banke opp kjerringa, men man kan jo bare bli sint på samboeren sin, ikke den stygge hurpa av ei drittkjerring.. huff.. hva gjør jeg nå. trodde aldri dette ville skje med meg. stolte 100% på samboeren min.. Vi hadde et godt forhold, trives i hver våre jobber, koser oss hjemme med datteren hver dag, er aldri ute å fester.. (eller dvs to-tre ganger i året, mens den andre er hjemme med datteren vår..) vet ikke hvorfor jeg forteller dere dette.. here it goes..
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Står i samme situasjon selv, men han hadde ikke vært utro, bare følelser for ei anna på jobb. Vil bare gi deg en kjempe stor klem, og jeg vet åssen du har det.
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 takk.. og i lige måde..!
LizzyG Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Huff da, lenge siden det hadde skjedd eller? Jeg hadde ikke funnet meg i sånt men, hadde flyttet på flekken!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Så vondt.... EN "positiv" ting oppi det hele: Han fortalte det iallefall! Mange som finner det ut på andre måter, og det tror jeg faktisk må være hakket værre, om mulig.... Sender deg en *gooood klem* i mangel på noe fornuftig å si... *klem*
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Så utolig mye jeg føler med deg!! Det var virkelig trist! Hadde det vært meg, så ville jeg ha sparka han midt i bjellene, hevet han på dør og kasta klærna etter! Men det er meg. Håper du finner ut av det og at du klarer deg! Klem
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 huff det var leit... har det foregått lenge, eller var det et engangstilfelle\\ det er jo fint at han forteller deg det selv da, at du slipper å få høre det av noen andre e.l hva sier han da\ angrer han, og vil fortsette m deg\\ du må jo nesten føle på selv om det er noe du klarer å tilgi eller ikke.. det er jo et ufattelig svik... lykke til!!
LastebilsjåførKona Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 vet ikke hvordan jeg skulle trøste deg.. men uansett hva du bestemmer deg for, om at du skal bli eller om du/han skal flytte ut, så håper jeg er det for det beste for deg og din datter.. bare huske at etter storm kommer solen.. lykke til
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 huffameg...=( har aldri vært der selv..og håper at jeg aldri ender der...men jeg kan tenke meg følelsen du sitter med.. utroskap er jo den værste måten å såre noen på. utrolig dårlig gjort... men samtidig så er det "bra" han fortalte det.. da er han jo ærlig denna dritten...men også veldig egoistisk.. det er jo snart jull .. sinnsykt stygt gjort mot deg.. ofre alt pga at lusent ligg.. kommer du til å tilgi han tror du? =/ Sender deg en varm og god klem:)<3
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Uff så utrolig vondt. Håper dere jobber med det hvis dere virkelig ønsker å være sammen. Ikke enkelt det der. Men hva ønsker han da? Og hva ønsker du? Kan jo være litt greit å være litt fra hverandre å tenke litt. Men er jo litt vanskeli nå som jula står for døren. Ta kontakt med noen dere kan prate med. En tredje person.
Har byttet nick ! Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Det var kjipt for deg/dere! Håper det ordner seg for dere (enten på den ene eller andre måten). *Stor trøsteklem!*.
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. desember 2007 jeg som har brukt stygt mye penger på verdens beste julegave til han i år.. fordi jeg følte at han fortjente det.. hvor dum er jeg?! jeg som alltid har tenkt at "ja jeg kommer til å merke det om samboeren min er utro" hvor naiv jeg var. han hadde visstnok ikke sex med henne.. bare klinings og litt følelser. men hva er egentlig verst? hadde han sagt at han hadde hatt sex med henne, hadde jeg regelrett dratt han etter øra og slengt han på dør.. men tenk at han har ødelagt forholdet vårt pga noen usle kyss og litt spenning... han er egentlig verdens beste pappa og kjæreste altså. han er kjempe omtenksom og snill og god.. eller trodde jeg iallefall. søren og. jeg sier det igjen jeg.. trodde ALDRI det skulle skje med meg.. han har alltid tatt slik avstand mot utroskap, og fordømt andre som har vært utro. også er han det selv. ikke har han klart å gi meg noen god grunn heller. var vel spenninga sier han. også rett før jul da?! jeg synes og har alltid synes at det er jævlig feigt å fortelle kjæresten sin om utroskapet sitt. har du vært utro? javel, hold kjeft om det og lid i stillhet! er så dårlig gjort å kaste noe slikt i ansiktet på samboeren sin for å lette samvittigheten sin.. FY FAEN jeg er så forbanna!
~sjiraff~ Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Vil sende deg en stor klem!! Utroskap er aldri enkelt. La følelsene og raseriet komme ut, men ta ingen viktige avgjørelser før du er mer rolig.
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 Hvis jeg kan komme med et lite tips.... Få noen til å passe barnet en formiddag/ettermiddag, sett dere ned å prat, kjeft i vei, ras fra deg, krev svar, grin...... Det hjalp meg veldig, jeg roet meg etter et par dager meg kjefting og rasing, først da tok jeg avgjørelser, man tenker ikke rasjonelt når man har fått sjokket, men la det gå et par dager, så kan du sette deg ned å tenke gjennom saker og ting... Lykke til. Om det er noe så må du bare sende meg pm....
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. desember 2007 liten oppdatering til dere som leste dette.. han har vært forelsket i henne siden oktober. holdt på daglig på jobben, sendt hverandre masse meldinger fra mobilen via facebook. (vanskelig for andre å lese) jeg er helt knust. har lest masse av disse meldingene, som han ikke hadde tenkt på å slette. nesten bare for å hjelpe meg å hate han litt mer. ut i fra dato og tidspunkt har han sendt meldinger til denne hora flere ganger mens han har sittet ved siden av meg.. og tenkt og lengtet etter henne.. angrer litt nå på at jeg har tilgitt han. huff.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #18 Skrevet 21. desember 2007 Uff... det må være helt jævlig å være oppi noe sånt... personlig hadde jeg ikke klart å tilgi det... men lykke til, håper dere finner ut av det! og stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå