Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg beklager at jeg ikke svarer på spå nå, har hatt mye sykdom i høst og har ikke energi til å svare her inne :)

de jeg svarer er personer som selv bruker mye tid på meg og mine mange spørsmål.

men mulig jeg prøver meg litt her igjen på nyåret, selv om jeg fokuserer mer på selvutvikling i min bruk av tarot og intuisjon :)

men masse lykke til til alle dere som strever håper spirene sitter snart :)

ha en strålende jul, så skal jeg høre fra meg når jeg er klar på nyåret :)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ville bare ønske deg god bedring og god jul og sånn jeg!

Holder på å utvikle evnene mine litt, så trener meg litt her inne jeg!:)

Om du har noen gode tips eller noe, må du gaule ut, ok??;)

Klem klem!

Skrevet

hei :)

ikke ta for mange på en kveld/dag, da sliter du deg fort ut ;)

og husk og kvitte deg med alle energiene når du er ferdig og mellom hver enkelt du ser på :) jeg var dårlig på det her og sleit meg heeelt ut :)

og om du trenger øvelse så se gjerne på meg, er for det meste opptatt av denne mannen jeg har møtt hehe..

jeg:080377

han :230475

lykke til!

klem

Skrevet

Okok!

Det har jeg gjort oxo ja!!!

Eg var så sliten at eg begynte nesten å se ting her en kveld haha!!

Oh holy melony. Eg fikk en sånn "brusende" følelse i magen!! Er det denne mannen du har møtt det, kanskje?;) Det var en deilig følelse, jeg holder på den resten av kvelden. hehe!!!

Har du ei jente?.. Får et sterkt bilde av ei lita jente her.. Hmmm.....

Skrevet

så gøy!! ja jeg har ei lita jente, er super bekymra nå for henne, for hun er syk igjen for 3 gang på 4 uker, men er nok bare første vinter i bhg som setter inn ;)

rart at både du og stratosen får den brusende følelse med han og meg, for jeg er bare redd hehe.. men kanskje det kommer :D

takker og bukker!

klem

Skrevet

Ooooh!

Er så gøy når ting stemmer!!!

For fikk liksom opp tydelig bilde av ei jente....;) Hele tiden på en måte.. hehe!

Jeg må trene litt på hva bildene jeg får opp betyr og sånn, så kjempe kjekt at jeg fikk prøve på deg!

Jaa, den brusende følelsen var jammen deilig! hehe! Stratosen får den oxo opp? Så moro. hehe!

klem klem!=)

Skrevet

takk :)))

kjenner den herlige følelsen man får når noe stemmer :) gleder meg til energien min er på plass igjen også :D

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...