tertilus Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Nei, gjorde ikke det.... Tok nesten 2 år før det klaffet for vår del. Helt uaktuelt å ikke drikke alkohol over en så lang periode! Slutta med en gang jeg fikk positiv test da
Gjest mphs Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Nei. Faktisk brukte jeg ett kjerringråd jeg hadde hørt om som fungerte for oss til slutt da vi prøvde på nr.1. Rødvin to gangr i uken(ca 1 glass) i to uker før og en uke etter eggløsning og slimløsende hostesaft to ganger om dagen rundt eggløsning. Fungert første mnd allerede denne gangen. Skulle prøvd det tidliger sist hadde jeg vist at dette fungerer for meg.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Nei. Jeg levde som normalt helt til jeg fikk positiv test, dvs drakk vin og spiste det jeg ville av mat som ikke skal spises av gravide!
Knøttefrøken Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Nei... jeg har troen på å leve mest mulig "normalt" til man finner ut at man er gravide.
mto2 Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Nei, men reduserte inntaket i tida mellom EL og mens. Kutta heilt ut når eg hadde misstanke om at eg var gravid. Dette var ei god veke før positiv test.
Gjest venter_på_jenta_mi! Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 he he,ble faktisk gravid en kveld jeg festet og hadde en del alkoholinntak... Var ikke avholden i det hele tatt,men så prøvde bare vi i 3 mnd da...
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Nei, jeg kuttet ikke. Vet med sikkerhet at jeg iallfall drakk (men var ikke full) en ukes tid etter antatt befruktning. Tror det er viktig at man ikke stopper helt opp mens man prøver, men at man forsøker å leve som normalt. Det kan ta tid før det klaffer, og jeg vil tro det vil lønne seg å være avslappet og så naturlig som mulig
2SmåTroll Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 nei, levde som normalt.. Hadde nok ikke klart og kutte helt ut siden det tok over 1 år
Bomsedeisi Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Ja var 100% alkohol fri fra ca. eggløsning og til IKM.
Mammaen til Turid Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 jeg hadde en drabelig fyllekule rett før vi begynte å prøve for alvor.. liksom for å få det ut av kroppen.. for meg var det ikke noe problem å ikke drikke alkohol når vi prøvde, var snakk om tilsammen 3 mnder fra jeg slutta på pringen til jeg fikk en positiv test, så...
twoboys & a girl Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Nei, tok 4 år sist så litt sjokket da jeg fant ut at jeg var gravid etter tre mnd.
Nye sprell Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 Ja, drakk ikke mellom eggløsning og IKM, og svært begrenset før det (max 2 glass).
trillemamma Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 Med førstemann drakk jeg en øl når jeg var ca. 11 uker på vei, ellers drakk jeg ingenting, hverken før eller etter testen. Nå har jeg ikke rørt alkohol i det hele tatt, men det er fordi jeg har ikke følt behov for å drikke. Jeg kunne lett ha drukket i periodene rett etter mensen, men ikke ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå