TM2006 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Datteren var på 1 år er blitt veldig hes. Hun har mistet appetitten, vil ikke sove om natten og hoster /spyr opp seigt slim.... hun har ikke feber. Hun er våken fra 10 om kvelden til halv tre-tre om natten...zzzz... Hun har tydeligvis vondt, men det virker som det blir bedre om hun ikke ligger vannrett... Noen som har erfaring med rs-viruset. Får de alltid feber ved rs-virus?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 min jente hadde ikke feber m RS, hun var veldig pipete i halsen, hørte at det var tett der og hun pustet tungt og hostet slim og brakk seg, var bare 3 mnd hun... synes du skal ta en tur til legen imorgen!!!!!
* 5 om dagen * Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 nei, ikke nødvendighvis. har vært borti det selv, med jenta her, når hun var 3 uker ( er noen år siden ) fant bla denne linken når jeg søkte på rs virus.Er mange flere, så om du vil kan du bare søke de opp. rs virus er en skummel sykdom....vi var på sykehus 14 dager.derav 6 dager i respirator. http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/rs.php
LizzyG Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 En liten gutt jeg er i familie med er på sykehuset nå, og der tar de prøver for de er usikre på om han RS viruset. Tror du skal dra til legen imorgen hvis du er usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå