Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Er barnefar sin jul nå i år, men vi har jo vært bestemte på at jeg også skal være med til hans familie siden Iris er såpass liten og ammes. Men det har seg slik at den nærmeste familien min består kun av meg og mamma. Og hva gjør barnefars mor da? Jo, hun inviterte mamma til å feire jul med dem, så da blir vi 12 voksne og 6 barn hos "svigers" i jula! Blir nok masse liv og røre!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Næh, så hyggelig av henne Kan jo bli en skikkelig hyggelig julaften da!! God Jul
Happilyeverafter<3 Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Det hørtes ut som noe min mor kunne gjort også Fornuftig, voksen og riktig oppegående dame spør du meg:) Ble faktisk riktig glad av å lese dette!
Stratos med 3 barn Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Sånn som det der mener jeg virkelig bare skulle vært en selvfølge, men det vet jeg jo det ikke er over alt. Kose deg med fabelaktig "svigers"!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå