:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 jeg får besøk av en aleneforelder fra bergen :-) blir god mat her i huset den dagen. i fjord var det bare meg og småen, det syns jeg egentlig var like greit. hadde vært er rart og tungt år som det var greit og forlate alene samtidig som det var fint og gå inn i det nye med småen i armene :-)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Tulla mi og eg skal til besta/mamma og dei å ete pinnekjøtt. Etter at tulla har lagt seg er det snakk om at eg skal ein tur ut, men ingenting bestemt. Kjem an på om typen min blir igjen i byen el. ei.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Jeg skal ha familie-selskap! Pleid å være hos mamma, men var enklere for meg å ha det i år mtp barna. Så vi blir 10 stk i min ikke spesielt store leilighet, men det blir nok kjempekoselig!
Gjest LindeOgWill Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Da skal vi feire sammen med slekta og familien til kjæresten min.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 om jeg har barnefri så blir det hyggelig middag med gode venner og muligens ut, om hun er hjemme så får vi besøk eller koser oss alene med god mat ))))
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 om jeg har barnefri så blir det hyggelig middag med gode venner og muligens ut, om hun er hjemme så får vi besøk eller koser oss alene med god mat ))))
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Ei venninne jeg ble kjent med på bim og babyen hennes kommer til oss og skal feire nyttårsaften:)
Anele&Solstråla Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Skal være sammen med et par venninner hvorav en er alenemamma hun oxo:), typen til hun ene og kanskje en alenemamma til:) KalkunmiddAg - en rolig og koselig kveld -
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Skal feire som i fjor, med ungene, pappaen, og 1 venninne av oss med hennes to små. Rekner med det blir ribbe og greier... :-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 På fest med venninnegjengen...gleder meg som bare det, for jeg har aldri festa med dem før! (Jeg drakk ikke før jeg blei gravid, så jeg har ikke festa noe særlig i livet mitt...må ta det igjen nå!)
kanutteogkruttet Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Jeg blir uten barna, så jeg regner med at jeg drar til foreldrene mine å spiser pinnekjøtt, og så skulle min bror ha med seg dama si hjem også. Så regner det blir en koselig feiring sammen med de i år.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Hva skal du da Tina&Sunniva;) ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå