Gå til innhold

Noen med test dag 1/1-08?


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har... men kommer ikke til å holde ut lenger enn til nyttårsaften (om så lenge)...

Noen som følger med på veien??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikm antagelivis 31, men kan godt være 1 altså...vet ikke helt.....hehe...men jeg skal også teste på nyttårsaften :))))

Skrevet

Ja, jeg tror det er rundt den dagen ja! (c: Så spennende! Tok akkurat ut spiral, så er inne i første pp, så har ikke så store forhåpninger ennå, men blir tydeligvis litt engasjert allikevel.

 

Har barn fra før, hadde trodd at jeg kom til å ta det mye roligere nå, og være mye mer tålmodig. Men, der tok jeg jammen feil! (c:

 

 

Skrevet

Har IKM 1januar så da blir det testing,om jeg ikke har gjort det før den tid.. hehe:D

Skrevet

Så koselig folkens... regner med nysgjerrigheten tar overhånd før nyttårsaften.. =)

Men får ikke teste før om 10 dager, innsetting i dag om 1 TIME!!!! hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...