chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har... men kommer ikke til å holde ut lenger enn til nyttårsaften (om så lenge)... Noen som følger med på veien??
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 jeg har ikm antagelivis 31, men kan godt være 1 altså...vet ikke helt.....hehe...men jeg skal også teste på nyttårsaften )))
Bare meg... Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Ja, jeg tror det er rundt den dagen ja! (c: Så spennende! Tok akkurat ut spiral, så er inne i første pp, så har ikke så store forhåpninger ennå, men blir tydeligvis litt engasjert allikevel. Har barn fra før, hadde trodd at jeg kom til å ta det mye roligere nå, og være mye mer tålmodig. Men, der tok jeg jammen feil! (c:
honey,5pp Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Har IKM 1januar så da blir det testing,om jeg ikke har gjort det før den tid.. hehe:D
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Så koselig folkens... regner med nysgjerrigheten tar overhånd før nyttårsaften.. =) Men får ikke teste før om 10 dager, innsetting i dag om 1 TIME!!!! hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå