Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Er 4 + 5 i dag.. Og er SÅ oppblåst i magen at jeg faktisk fant frem den første mammabuksa min... Den har lavt liv, men sånn deilig "joggebukselinning" om dere skjønner... Har ikke tenkt å bruke den til vanlig ennå altså , men den var det beste jeg fant i skapet etter jobben!! Hmmmm, dette kan bli et langt svangerskap ;-) Godt at jeg elsket å være gravid forrige gang!! hehe
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg startet også med mine bukser tidlig denne gangen. hadde utrolig oppblåst mage ;o) Nå får jeg ikke plass i de buksene mer, ha ha... Ønsker deg lykke til!! Hilsen ei som har 46 dager igjen! Jippiii!
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Takke takk!! Så deilig med 46 dager igjen da.... Jeg har noe sånn som 35 uker og 4 dag *ler* Men det har da sin sjarm det også!!! Bare den lille spiren holder seg inne så skal ikke jeg klage:-) LYKKE TIL!!
Brummeline3barnsmor Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Dette er min 3 graviditet, å jeg har ikke kunnet brukt mine bukser siden uke 8...
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 Puh! Godt å høre at det ikke bare er meg!!! Håper på å kunne bruke mine bukser til over jul i allefall... Og bruke de behagelige hjemme i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå