Gå til innhold

Skyggestrek!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i morgen, men spottet litt på lørdag og søndag. Midt i spottinga kom det bittelitt friskt blod.

I dag etter jobb tok jeg en test. Var litt dumt da, for urinen hadde jo ikke vært lenge i blæra, men tok en likevel. Fikk en skyggestrek!!! Aner ikke om det betyr noe, for jeg har jo blødd bittelitt.

Noen erfaringer eller synspunktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

Det sies vel at en skal bruke morgenurin på testing før IKM... men jeg vet det er flere (inkludert meg selv) som ikke klarer vente..

Men hva sort strek kom opp? En blank? Eller en svak farget?

Om den er blank så ville jeg gått utifra en negativ test, men er der farge på den så vil jeg hviske et stille gratulere=)

Skrevet

Den var veldig svak rosa.... Men klarer ikke tro på det. Spesielt siden det har vært litt friskt blod, pluss at jeg spotter litt gammelt/brunt blod...

Skrevet

Hmm, tørr ikke gi deg noe falsk forhåpning.. men svak rosa strek kan være en svak positiv test.

Håper det er bare rester som kommer med deg (gammelt blod) og at en liten spire har fått taket=)

klem

Skrevet

Tusen takk :) Håper av hele mitt hjerte at du har rett!!!! Blir spennende å se om et par dager!

Skrevet

Da jeg var gravid sist (hatt en MA) fikk jeg først en VELDIG svak skyggestrek (3 dager før IKM). Testet igjen dagen etter og dagen etter der igjen og da ble strekene enda litt mer synlig. Lykke til. Håper spiren sitter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...