Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Lurer på om vi skal orke å kjøpe festet (Easyfix) sammen med bilsetet? Noen som har erfaring?Det er vel greit å feste setet uten denne også? Blir jo dobbel pris når det skal være med.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg personlinge synes det er innviklet og strev å feste setet uten base, prøvd med en veninnes sete. Du kan jo gå i en butikk og se hva du synes- de kan vise deg koss du skal feste det. Vi kjøpte med base på Barnas Hus i november da det var på tilbud til 999,- , de hadde base som var både til festing med beltet og isofix fester i samme setet til 1299 også på tilbud.
Bumpan Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jeg begynte uten base, men kjöpte fort EasyBasen (ikke isofix), og fikk nytt liv. EB sitter helt fast i bilen og stolen bare klikkes oppaa, mye enklere og tryggere (jeg syntes det var vanskelig og feste stolen, den var alltid litt lös, men helt fast i basen). Anbefaler basen! Har solgt basen naa og fikke 2/3 av nypris saa det ble jo ikke saa dyrt
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Vi har kjøpt setet med base, siden vi kommer til å ta setet mye inn og ut av bilen når vi leverer storebror i bhg bla.a Det er ikke noe hokus pokus å feste setet i bilen med selene heller, men alt som kan gjøre ting enklere mottas med takk her i huset. I tillegg er det jo det aller sikreste alternativet å feste mes iso fix basen. Når lillebror vokser ut av setet, selger vi det bare videre - og da forsvarer det prisen. Så om dere har iso fix fester i bilen, anbefaler jeg denne basen. Den kan også festes med seler om dere ikke har iso fix fester - men da er jo den basen uten iso fix fester litt rimeligere.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Men, om man skal ha setet i midten bak, som for eks¨når man har tre barn, kan man ikke bruke isofix. Det er ikke lagt opp til bruk av tre sitteplasser bak, med isofix. For det første er det ikke isofix kroker i midten, for det andre tar isofix festet halve midtsetet når stoler festes med isofix på sidesetet... Idiotisk... Vi ble kjempeskuffa! Har klart os uten base før og gjør det denne gang og. Brio stolen med base er billig, men jammen ustødig. Maxien uten base stod mye stødigere i bilen enn brio med bse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå