Gå til innhold

Gravid mens man ammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ammet da dere ble gravide. Fikk dere ømme og vonde bryster i starten av graviditeten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det husker jeg ikke. Men kroppen fikk nok halvveis i svangerskapet. Så da ble det ammeslutt. Men ungen var nærmere 2 år, så ingen krise det. Godt med litt pause før ny runde.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Husker ikke åssen puppene var, men husker liksom ikke at de var spesielt ømme og vonde. Men melka derimot forsvant med en gang jeg blei gravid, så da blei det slutt på amminga. Snulla var da 2,5 mnd.

Skrevet

Jeg har vært gravid mange ganger og alltid merket det lenge før ikm at puppene har vært ømme.. Denne gangen derimot, når jeg fortsatt ammet litt, hadde jeg nesten ikke ømme pupper. Trodde ikke jeg var gravid jeg, fordi de ikke var det. Men så feil tok jeg. Nå er jeg i uke 13 og de har vært bitte litt ømme de siste ukene....

Skrevet

Ikke ømme og vonde bryster, men veldig såre brystvorter til enhver tid. Vet ikke om det har noen sammenheng, men med nr 1 og 2 hadde jeg ømme bryster, ikke nå som jeg fremdeles ammer nr 2. Men husker ikke fra de to første at brystvortene har vært slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...