Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Kjøpte en gave i går og var eneste kunde i butikken. Spurte om hun kunne pakke den inn som gave hvor svaret var: "Kan jeg slippe"? Utrolig bra service......
mayaya Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Dæven - handler vi på samme sted eller? ??
Jenny-penny Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 ha,ha. Folk er så late vettu. Pakker inn for alle vi, så langt ikke køen er for lang. Hadde det vært meg hadde jeg sagt at det var en del av jobben hennes..
mammamamut Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Jeg hadde bedt om navnet hennes så jeg kunne ringt sjefen å spurt om slik service var vanlig hos dem!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 hehehehe er faktisk på samme senter som deg Jenny-Penny.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Samme skjedde med meg på søndag. Stod i kø og hun pakket inn for de 3 forran meg. Så når jeg kom å spuret om hun kunne pakke inn sa hun; kan jeg slippe? Er så sliten... Ehhh
bente69;) Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Det var dårlig!!! Hadde svart nei, jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå