Gå til innhold

Utrolig bra service....eller....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en gave i går og var eneste kunde i butikken. Spurte om hun kunne pakke den inn som gave hvor svaret var: "Kan jeg slippe"? Utrolig bra service......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven - handler vi på samme sted eller? ??

Skrevet

ha,ha. Folk er så late vettu. Pakker inn for alle vi, så langt ikke køen er for lang. Hadde det vært meg hadde jeg sagt at det var en del av jobben hennes..

Skrevet

Jeg hadde bedt om navnet hennes så jeg kunne ringt sjefen å spurt om slik service var vanlig hos dem!

Skrevet

Samme skjedde med meg på søndag. Stod i kø og hun pakket inn for de 3 forran meg. Så når jeg kom å spuret om hun kunne pakke inn sa hun; kan jeg slippe? Er så sliten... Ehhh

Skrevet

Det var dårlig!!! Hadde svart nei, jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...