Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Uannsett om jeg sitter, går eller ligger har jeg vondt. Kjenner det i korsryggen og nedover rompa og hoftene. Er gravid, og disse smertene blir ikke bedre.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 vil ikke ha det jeg
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Bekkenløsning! For meg hjalp det med en stilling mellom det å sitte og ligge. Og så sov jeg med en dyne i mellom beina. Kanskje det hjelper deg også...du kan jo prøve bekkenbelte, og så må du finne ut om du blir bedre av å trene bekkenet eller å hvile mer. For meg hjalp det å ta det med ro og unngå tunge løft.
Tøysetipp Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Det kan være isjasnerven som er i klem. Hvor langt er du på vei?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2007 er 23+3 i dag
krutti Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har det samme problemet som deg..Var hos osteopat idag og fikk beskjed om at jeg har skjevt bekken. Da fikk jeg slike smerter som du beskriver..Trudde også jeg hadde bekkenløsning. Var jordmora som anbefalte meg å prøve osteopat, da jeg ikke var fornøyd med fysioterapauten jeg gikk hos sist.
Hyacinth Bucket Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Bekkenløsning ja, slik hadde jeg det også. Bassengtrening med fysioterapeut kan anbefales. Funket for meg. Verdt et forsøk. Snakk med legen din om det og få henvisning til fysio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå