Gulosten™ Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har seriøst gjort av barneagebildene på et lurt sted, og jeg MÅ bare ha dem!!!! Skal gi mange av dem i julepresang... snufs.. Nå er de borte!! Sjaman, Twig, Cat 68.... Noen må hjelpe meg.... Sukk... Fødselsdato: 27.05.81 Lover virkelig en STOR premie til den som hjelper meg, dette er så utrolig viktig for meg!!!
Under den hvite bro Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 har du funnet dem??? kan ikke ligge et sted du legger aviser???ellers ser jeg ei plastbok eller lomme av noe slag...
Gulosten™ Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Ja de ligger inni en sånn lomme/mappe som vi fikk med bildene fra barnehagen, men det er DEN som er borte!! Har lett igjennom alle avisene i bilen nå, det er 2 bæreposer der med aviser som er mamma sine aviser... Men de var IKKE der..... ÅÅÅÅ, tusen takk for at du hjelper meg!!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 jeg "ser" noe rødt, ikke vinrødt men i nærheten...
Gulosten™ Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 Huh, kanskje ligger de i bilen da. Den er ganske rød, ikke vinrød men noe lignende. Kan også ligge i mammas bil:P Må se ENDA mer overalt hjemme først bare:P
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Ligger sammen med noe limegrønt;-) I ei hylle, muligens inni et skap.
bente69;) Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Å millemoses så trasig, håper du finner de igjen med "smartingenes" hjelp:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå