Gå til innhold

Emmaljunga scooter, er den bra til daglig bruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

turgåring og alt slik mener jeg. Vi har Edge duo combi, men ønsker meg en lettere vogn. Men samtidig så liker jeg emmaljunga så.. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den er super om du ikke trenger full liggestilling og veldig lun vogn.

Skrevet

vi har den også,er veldig fornøyd. en lett og god vogn

Skrevet

Didrik er ikke fornøyd når han sitter i den vi har nå. Mye av det tror jeg kommer av at han ikke sitter så veldig godt. For han vil opp å se, og da må jeg ha ryggen på det høyeste hakket og da blir han jo rett opp og ned og most mot fotposen. Har vi ryggen på hakket lavere så ser han ingen ting pga fotposen. Å uten fotposen er jo vogna stygg. Så synes jeg den er veldig tung da, tung å trille og å løfte.

Så den kan bruke som en vanlig sportsvogn altså? Billig er den jo også! Må i vei og se på den jeg ja =)

Skrevet

det virker på barna at de koser seg i vognen.de sitte godt og får sett masse.jeg hadde emmaljunga city cross før, men vi kjøpt scooter pga at jeg ville ha en lett og god vogn. tror ikke du kommer tilå angre hvis du kjøper scooter

Skrevet

Så bra da!

Så på nett at den koster bare ca 2500,-. Det er jo så billig! Får jo sikkert solgt vognen min for det også vil jeg tro. Så har jo igjen for det da. Skal ikke ha bagvognen mer uansett så

Skrevet

beste vogna jeg har hatt..=) koster ca 2500 kr + fottrekket som ligger mellom 3-500 kr..

Skrevet

Det er en knall bra vogn! Elsker den vogna!

Er også veldig gla i simo vogna, men sportsdelen der ble veldig tung når junior nærma seg 10 kg, så da kjøpte vi scooter'n!

KJEMPE fornøyd!

Skrevet

Men blir den liten når den legges sammen elr? Vi har akkurat kjøpt oss en carena trille og den er vi ikke fornøyd med i det hele tatt. Så har fått beskjed om at jeg kan levere den tilbake, pga at det er så mye rart med den. Men den kjøpte vi for at edge duoen tok så stor plass i bilen at vi ikke fikk handlet noe når vi hadde med den. Og trenger vognen for en dag på shopping elr noe hehe.

Skrevet

blir mindre enn edge duo når den er lagt sammen ihvertfall!!

vi betalte 2500 for vår inkl fottrekk, så den var en som betalte det for vogna så fottrekk utenom så litt forskjell i prisen rundt omkring.

men veldig bra vogn, god demping på den syntes jeg!

ikke så god plass til voksi pose oppi, men får plass til det.

Skrevet

den tar litt plass i bagasjerommet..dere får sikkert prøve den før dere kjøper.

Skrevet

Fant ei nesten ny på finn.no nå med fottrekk og regntrekk til 2000. Sendte mail og spurte om å kjøpe den for 1500,- Synes ikke det er så mye avslag med ca 500 når den er brukt i 8 mnd.

Har voksi active jeg, så kanskje den passer litt bedre i vognen. Må nok på en babybutikk å prøve en dag her hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...