lykketrollet:) Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Noen som har peiling på hvordan dette lages?? Jeg har mandler og sukker, er det alt?? Og hvordan gjøres det i så fall???
2 barns-mor :-) Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 se på tine ekstra lett melkekartong, der står det oppskrift
* 5 om dagen * Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 tror det skal litt vann i også, men er ikke sikker....
* 5 om dagen * Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 fant en link her http://www.stille-julenatt.org/oppskrift8.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå