Thesunshines Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Datteren min er 9 mnd, og liker ikke å sitte vendt mot meg i sjalet, og hvis jeg plasserer henne fr meg, får hun ikke knærne over hoftene som jeg har hørt man skal!! Hva gjør jeg feil??
Capricornia Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Ho skal sitte med magen sin mot deg, prøv med ryggbæring, kanskje hun liker det bedre? For meir tips kan du sjekke ut nettsiden www.tettinntil.com
Thesunshines Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Takk!! skal prøve å sette henne på magen litt mer, da!!
Bergene Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Man kan bære utovervendt i bæresjal, men da blir ikke stillingen ergonomisk rett for baby, det blir heller ikke like behagelig for deg. Det blir mer som en babybjørn da. Så jeg ville anbefalt ryggbæring, da for babyen se like mye =). Er det vevd sjal du har?
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Man kan bære barnet utovervendt på en ergonomisk måte også! Men da må du få babyen til å sitte i en såkallt "buddhastilling" Se på tettinntil.no:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå