Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Gutten min på 8mnd har full grøtnekt. Heldigvis er han flink på brød, så det kommer nok til å gå mye i brødmat fremover. Men er jo redd at han skal bli lei leverposteien og primen også. Så hvilket andre pålegg kan jeg bruke? Kan jeg bruke mykoster? Kan jeg bruke syltetøy uten sukker? Når det ikke er sukker er det jo kunstig søtning - noe jeg er svært skeptisk på.
lifa og Eline Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 hvis du vil bruke syltetøy kan du prøve me dferidg moste bær eller kjøpe bær selv og mose. Smøreost er også greit til de små.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Sylte uten sukker er som regel tilsatt kunstige søtningsstoffer, og det er værre en sukker for våre søte små... Det skal de ikke ha:) (Kanskje det heller går an å bruke fruktmos??? Bare en liten tanke:) ) Tror nok smøreoster, som nevnt over, kan være en god ide:)
tuppemor-75 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 det finnes flere ulike typer leverpostei (rundboks, ovnsbakt osv) og feks. kyllingpostei. jeg bruker også fruktmoser, feks. eplemos med kanel, aprikosmos, mango osv... av og til får han bare smør på skiven. jeg ville ikke brukt syltetøy som er tilsatt kunstig søtning til en baby. jeg ville heller ikke gitt han smøreoster ennå. pga. melken og saltet i osten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå