Gå til innhold

Kan jeg kalle datteren min Britney ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns Britney er så fint navn ? Har ikke hørt om andre som heter det i Norge, hva mener dere ? Mannen min liker det også.Jeg liker også veldig godt Beyonce, men det syns venninne mine blir for Amerika..

Stina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. jeg ville ikke kalt min jente det! men altså, alle er forskjellige:) liker dere det så ta det!:)

Skrevet

Jada, klart det går. Gjerne med et norsk mellomnavn.

Britney Valborg er fint.

Skrevet

det er din unge så skal da være ditt/deres valg. men jeg ville ikke ha gjort det pga jeg liker ikke navnet noe særlig

Skrevet

Hehe morsomt innlegg;-) Du kan ikke kalle barnet det med god samvittighet, helt tragisk!

Skrevet

Britney Jeanette sa en til meg og det heller vi mot. Syns det er kjempefint og veldig originalt. Er litt lei av popiss navn.

Stina HI

Skrevet

hva med Kjellrun Beyonce? er jo lekkert:)

Skrevet

Hi :

Du kan UMULIG være seriøs....herregud....

Skrevet

Jeg går også for Kjellrun Beyonce, mener ikke mobbe deg Stina men navnet ditt blir bare helt honky tonky for meg. Bor du i grisegrendt strøk el ? Mine venninner hadde bedt meg droppe Britney like raskt som Kevin Federline gjorde........

Skrevet

Dersom både du og din mann ønsker det så kall jenta for Britney. Hvorfor ikke? Alle har sine meninger om navn uansett.

Skrevet

Hvis dere ser bort fra de kjendisene som dere vet om som heter dette, så er jo navnet ikke så ille..

Synes det er Originalt jeg Stina..Barnet kommer i hvertfall ikke til å måtte dele sitt navn med 4-5 andre jenter i klassen :)

Jenta mi heter Christina.. men er ikke oppkalt etter Christina Aguilera. Enkelt klarte ikke dy seg fra å måtte komme med slike kommentarer da jeg fortalte hva hun het..

Skrevet

You go girl, kall datteren din hva du vil. Skulle ønske jeg bodde i statene for da hadde jeg kalt sønnen min Justin. Du er modig !!

Skrevet

Britney er jo et ekstremt vanlig amerikansk/britisk navn, selvom det i Norge forbindes mest med Britney Spears, så hvorfor ikke? Hvis hovedinnlegger er seriøs da.....! ;o)

Skrevet

Det er jo din unge, men jeg ville ALDRI kalt min datter for Britney.... Tenk når hun blir litt eldre da...

Personlig liker jeg ikke Nicole, Cassandra, Chantelle, Mirabelle navn og sann- men ikke min unge som skal gå rundt å hete det...

Skrevet

hei!

Nei syns ikke det, men hver sin smak.....gjør det dere vil! :)

Skrevet

Synes det er viktig å tenke på at barnet skal ha det fint med navnet også, ikke bare foreldrene. Det er ikke foreldrene som blir terget gjennom skoletida........ VIlle styrt unna Britney, siden den nærmeste assosiasjonen til det her i Norge antagelig er Britney Spears.

Skrevet

Spørsmålet er hvor lenge frøken Spears kommer til å være i rampelyset, da det virker som om hun har pent lite å tilby nå. Så spørs om våre barn kommer til å være obs på Britney Spears.. Jeg må innrømme at jeg syns det er ett kleint navn, samme med Beyonce.. Men for all del, vi er forskjellige! Og det er utrolig hva en kan venne seg til!

Skrevet

Britney Cassandra er enda finere hahahahahaha :D

Skrevet

Kleint er ordet, enig med mamma-ylle. Beklager om du føler at vi kritiserer navnet, men når du spør så regner jeg med at du takler å få svar. Britney er etter min mening minst like USA som Beyonce, og selv om kanskje Britney Spears ikke vil være i rampelyset for evig og alltid (noe vi for vørig ikke kan vite - hun ligger jo faktisk høyt oppe på listene igjen nå, til tross for diverse skandaler) så er ikke det en person jeg ville ha ønsket å verken bli eller få mitt barn assosiert med. Det kommer til å gå mange år før det navnet ikke lenger får folk til å tenke på frøken Spears.

Nå er jeg nok generelt motstander av sånne sukkersøte utenlandske navn, jeg da - det blir liksom så "rosa". Og å kalle opp barnet etter en popstjerne (selv om du primært gjør det fordi du synes navnet er fint) er det ikke sikkert du vil synes er like kult om noen år.

Så beklager, men det er nok ikke så mye støtte å få fra meg...

Skrevet

Nei, det kan du bare ikke!

Norske barn=norske navn

Særlig kjendis navn som Paris eller de du nevner, ville jeg ligget laaaangt unna. Ikke er de forbilder man kan se opp til heller, og det gjør saken enda verre......

Skrevet

tja...jeg tenkte på britney spears med en gang jeg leste overskriften, men det er jo et fint navn så om det ikke plager deg at folk vil assosiere ungen din med frk.spears så er det bare å gå for det..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Britney er jo et helt vanlig navn i de engelsktalende landene. Er jo ikke bare frk. Spears som heter det. Jeg syns det er et fint navn, selv om det nok ikke ville være aktuelt for mine barn. For å unngå for sterke assosiasjoner til Britney Spears, hva med å skrive det Brittany? Uttales likt. Som noen over her skriver; mon tro om noen barn i det hele tatt husker Britney Spears om noen år? Ser jo ut som hun kanskje er på vei bort fra rampelyset. Vet ikke jeg....men hvis du liker navnet; gå for det!

Skrevet

Ååååhhhh...-er det mulig! Tusen takk, jenter. 1 gang jeg skrattler i dag;)

Hahahahahahahahahaha...... Britt-ni blir vel den norske utgaven da:)

Skrevet

Herregud!! kødder dere eller er det seriøst??? valborg?? kjellrun??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...