Gå til innhold

Oi...det blei visst litt surr i samværet for nyttåret

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Barnefar skulle egentlig på ferie i 2 uker de 2 første ukene i 2008. Men han skjønte at det blei for lenge, så da blir det bare 1 uke i stedet. Dessverre så har vi misforstått hverandre, så jeg har hele tida trodd at det var snakk om den første uka, mens det egentlig er snakk om den andre uka. Fant dette ikke ut før nå!:-/ Tenkte at det passa mye bedre at jeg hadde begge jentene den første uka, for da er jo folk i juleferie og kan hjelpe meg litt. Men da får det bare være slik...kommer nok til å gå helt greit likevel! Det eneste er at da må jeg utsette "juleaften" med mamma enda litt lenger. Dessuten er jo barnehagen åpen da, så da har jeg jo ikke begge to hele tida!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fort gjort at det blir litt surr med samvær i høytider. For vårdel, så klaffa det som vanlig helgesamværet er..

Skrevet

Hadde jo vært ille om jeg hadde planer om å kose meg med begge jentene på nyttårsaften, for barnefar og snulla er inviterte på en nyttårsfest som passer både for voksne og barn, og har selvsagt tenkt å dra dit. Men mine planer er å dra på fest med venninnegjengen, så da får moren min passe vesla. (Men jeg og vesla hadde sikkert fått lov til å være med å den festen, så det hadde ordna uansett!:P)

Skrevet

Hvorfor må du utsette juleaften? Skjønner ikke....

Skrevet

Har lyst til å feire juleaften med moren min også, men tenke seg det så ordna det seg også for hun blei invitert til barnefar sin familie! Så da er vi alle sammen samla på juleaften...kunne ikke ha blitt bedre!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...