MartheMor+Lillegutt Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Vi reiser til London i morgen tidlig, og når vi skal hjem igjen så reiser vi fra Stansted til Haugesund. Vi tenkte å kjøpe et par julepakker på taxfree'en. Hvordan er denne på Stansted? Har lite lyst å handle på vei ned, greit å slippe å dra på det:)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Egentlig så husker jeg ikke helt. Men du får vel det meste av parfymer,alkohol iallfall. Spørs jo hva du skal ha. Kan jo handle når du kommer på tax-free i norge også når du kommer hjem.
Fikk maibaby06 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 flydd fra stansted en gang, men husker heller ikke;-) Men se her: http://www.stanstedairport.com/portal/page/STN%5EShopping+and+Eating%5EShops+at+Stansted/
Nelly79 Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Jeg fløy fra stansted sist uke... De har jo alt av parfyme, alkohol osv. Leketøybutikken Hamleys har også en liten butikk der. Ellers så er det skobutikk, klokke og brillebutikk. Noen flere småbutikker, men jeg husker ikke helt hva.. London er en herlig by :-) Kos deg på tur :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Du finner helt sikkert noe der =) Bare råder deg, PASS GODT PÅ POSENE!!!! Jeg var der på klassetur, og alle satt sammen mens vi venta på flyet.. Jeg ble frastjålet en pose med godis og parfymer, og vi satt der HELE tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå