Gå til innhold

vond lukt av urinen???????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg er på do og tisser synes jeg det luter litt råttent, bare når jeg tisser. noen som vet hva dette kan være.er i uke 32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke luktesansen generellt bedre enn før?

Trodde i tillegg at fostervannet skiftes ut ganske ofte nå...?

Virker som om de fleste opplever dette for tiden. Urinen er ofte gulere enn tidligere også.

Skrevet

Jeg sns oxo at urinen lukter skikkelig strengt nå for tiden...merkelige greier! I tillegg er jeg blitt skikkelig svett i lysken av alle plasser...lukter svette :(

Skrevet

Uff, jeg syns jeg lukter all slags lukter om dagen. Min egen urin, andres dårlig ånde osv. Blir helt uvel av det og håper det gir seg raskt etter fødsel. Klarer ikke stå inntil folk og orker ikke kollektiv transportmiddler for da er sjansen stor for å sitte altfor nært inntill andre. Høres sikker helt teit ut, men andres kroppslukt er bare helt ille om dagen, for ikke snakke om å kjenne røyklukt sammen med svette...æsj sier jeg ...

Skrevet

Illelukteende urin kan være tegn på urinveisinfeksjon, men i tillegg får man utslag på L (husker ikke hva det står for) på urinprøva. Ville sagt fra om det på neste kontroll.

Skrevet

et lite tips kan være å drikke nok vann, merker selv stor forskjell på lukt / farge de dagene jeg har slurvet med vannflaska.. Kroppen skiller jo ut endel mer nå enn når vi ikke er gravide, så fyll på med vann :)

Skrevet

kan nok godt hende at jeg drikker litt lite om dagen. prøver og drikke litt mere , skal på kontroll på torsdag så da får jeg høre. takk for mange fine svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...