Jenny-penny Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 River snart av meg håret. ca 1000 kr... finner ingenting og VIL ha en fin gave.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Vi har kjøpt sån startpakke på ikea til lillebrødrene mine på 18 og 19. Tror de kommer til å sette stor pris på det da det virker som om begge begynner å bli klare for å flytte hjemmenfra. Det blir jo ikke 1000:- men du kan jo eventuellt kjøpe en sån pakke med glass og porslen og
Super-Langbein Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Gavekort på klær,musikk, Dvd-boks
Blue Lady Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Min bror på 19 ønsker seg Adidas superstar sko og høytalere til bilen. Har kjøpt han høytalere fordi jeg klarte ikke å oppdrive de skoene her i byen, i hans størrelse. Ellers så går det mye i DVD bokser fra ulike tv serier
Jenny-penny Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Hvor kjøpte du høytalere? det var en god ide:o) synes gavekort er så kjedelig.
Salat Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Jeg kjøpte en kartong røyk til lillebror på båten jeg. Han er 21 år. Første og siste gang jeg kjøper røyk til han, men han er jo umulig gå kjøpe gave til så i år ga jeg etter... *Bidrar til uvanen*
Blue Lady Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Bilstereospesialisten heter det her i byen.. Men de har på Bilextra og andre bilutstyrsbutikker. Ville styrt unna Biltema, til dette..
dansejentes mamma Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Noen spor? Min bror fikk en t-skjorte med hometaping kills music, og med en kasett som et dødningehode med to bein i kryss under. Merket fant vi bake på en av hans gamle lp plater fra 80 tallet. Fikk det trykt på en gul t-skjorte. Garantert suksess. Men så må en jo kjenne den som skal ha gaven, ikke bare kjøpesummen.
Tøysetipp Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Jeg synes idèen om startpakke var innmari fin jeg da. En stilig jakke/klær fra carlings da? Han så veldig stilig ut den gangen jeg så ham.. ( he he ).. Sko fra Session? (skrives det sånn?) Det hadde lillebroren min helt sikkert likt !
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 konsertbillett?? ny dyne koffert lommebok blazer
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Spørs litt om han er oppatt av utseende osv. Hva med parfyme og frisør-produkter? Min erfaring er at det går myye penger med for en på 18 år når han skal shoppe hos frisøren. Er nesten ingen som ikke kjøper noe til håret sitt( i den alderen) av de jeg bruker å klippe.. (jeg er frisør) Går mest i stylingprodukter da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå