Sunniva78 har to små Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Har fått endel arvaklær som jeg tenkte å merke, slik at jeg vet hvem sitt det er. Kan jo være at de vil ha tilbake noe av det... Noen som vet om nettside der man kan bestille slike tusjer, eller får man kjøpt det på vanlige butikker?
Piken på landet Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg kjøpte en slik tusj for merking av tekstiler på en vanlig bokhandler jeg...
Sunniva78 har to små Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Ok, da skal jeg lete der! Thanks:-)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Alle bokhandlere har sånne tusjer vil jeg tro. Ellers så vil jeg anbefale merkelapper som du kan stryke på klærne - sitter som støpt, vask etter vask. Gå inn å se på www.navnelapper.no !
Sunniva78 har to små Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 Joda, slike navnelapper kommer nok på etterhvert, når poden skal begynne i bhg. Tro meg, jeg jobber i bhg, og er luta lei umerka klær..! Men til da tenkte jeg kun å merke de klærne jeg har lånt. Og da er en bokstav nok:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå