Gå til innhold

Hva er voksipose? Og alle de andre posene dere snakker om??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poser generelt er en slags sovepose som man har i vogna paa kalde vinterdager :-). Voksipose er et spesielt merke, http://www.voksi.com/

Skrevet

Voksipose er en dyne man kan brette til en pose og knyte på forskjellige måter. Slik tilpasses den barnet ettersom det vokser. Den blir alltid litt "trang" slik som barn ofte liker. Er en dyne av ull inni og trekk av bomull utenpå som kan vaskes. Dynene kan skiftes ut og det finnes flere slag, f.eks sommerdyne som er tynnere. Snuppa mi elsker Voksi`n sin. Er hun urolig og ikke får sove, så legger vi henne i posen og hun sovner som en stein.

Skrevet

Det hørtes bra ut;) Hvor har du kjøpt din Sirkeline?? Og hva koster den?

Skrevet

Vi kjøpte på Foreldre & Barn-messa i juni. De har Voksi på de fleste(???) barneutstyrs-butikker tror jeg. Vet den er veldig dyr på Baby-Shop da. Og den er rett og slett grisedyr fra før av, så det lønner seg nok å sjekke opp litt før man bestemmer seg. Koster +/- 2000 kr.

Vi fikk den for 1600 kr på messa (messe-pris)

Men vi syns den er verdt hver krone da =)

Skrevet

mange som slger pent brukte på finn.no, jeg ville kjøpt der, yttertrekket er lett å vaske i maskin, har tilogmed farget et trekk som var litt falmet, det går helt fint, ser HELT ny ut da!

Skrevet

Jeg kjøpte brukt. Funker kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...