Gå til innhold

tar det lang tid før alt er ordnet ?? (penger)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble alene i begynnelsen av november.. og fikk selfølgelig ikke OS før denne mnd.. fikk heller ikke bidragsforskudd denne mnd-men det er sikkert fordi x ikke leverte papirene før i begynnelsen av des ??

men barnetrygden da? skal jo ha dobbel nå vell ? utvidet barnetrygd-er det ikek det det heter da? har ikke fått inn noe BT enda,men kan jeg regne med at jeg får dobbel da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du må søke om alt dette... Så hvis du enda ikke har søkt så får du nok ikke dobbel barnetrygd for desember, siden at den ble utbetalt idag.

Skrevet

regner jo med jeg har søkt om det jeg har krav på..fikk hjelp av en som tar seg av sånne bahandlinger på nav,så han burde jo vite og gi den info om ting :s

Skrevet

Bare så du vet det,det er en sinnsyk papirmølle du skal igjenom...Er du gift?Om ikke slipper du unna noe av det.Jeg ble alene i midten av september,og ennå venter jeg på papirer..Venter på seperasjonspapirene og når jeg har fått de,kan jeg endelig søke om os og dobbel bt..Nå skal det sies at jeg har vært maks uheldig,ting har har stoppet opp ved de forskjellige distanser.Og jeg har måttet mase og mase,og er rimelig kjørt nå,men kanskje ting er i orden til februar..*Håpehåpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...