tonebf Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 dele det med dere for ingen andre og dele det med hehe... en alenemor tilværelse sååå stolt av han, han var så stolt selv =) han har lenge vært redd for do, men nå virker deet bra igjen =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 kult :-) du må lage sån tavle. sån at vær gang han bæsjer på do så får han velge et klistremerke som han får også kan han få et lite et når han tisser. også kan dere telle hvor mange ganger han har greid det. det er altid stas (er enda fornermet over at nabojenta fikk en sånn tavle og ikke jeg)
tonebf Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 ja det skal jeg jammen gjøre... takk for tipset =) kjøpe klistremerker i morgen jeg =) håpe jeg får han tør snart =))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 jeg vil også ha husrent barn. hvor gammel er din? forsøkte en stun med småen men han forsto ikke noe av det. bare så dumt på meg. men han er bare 1 da
tonebf Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 han er 2,5 år.... han har ikke vært klar før nå.... men håper at han blir tørr for bleiene begynner og bli ekle hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 ja 2.5 år er ganske vanlig etter som jeg har forstått. tenk så mange bleier vi har skiftet da. det er jo helt vilt
tonebf Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2007 føler at jeg kan si meg ganske trygg på en ting... jeg er blitt veldig god på og skifte bleier hihihiih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå