Gå til innhold

Mensen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at man ikke får mensen så lenge man ammer????

Jeg fullammer fortsatt å så nemlig blod i trusa isted når jeg var på toalettet...

Jeg vil ikke ha mensen enda=(nei.nei.nei...

Har vært godt å slippe det i snart 1 år nå=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk igjen mensen når mini var 3,5 måned. Og det til tross for at jeg fullammet....

Det tok riktignok 2 måneder mellom første og andre mens... så ikke helt regelmessig enda...

Varierer veldig, har ei venninne som først fikk den tilbake når gutten hennes var 8 måneder... :)

Skrevet

De sier at 50% får igjenn mensen mellom 3 og 6 mnd. etter fødsel når de ammer.

det å amme KAN GI utsettelse på mensen men er absolutt ingen regel.

Jeg fikk den igjen på snuppas 6 mnd. dag og jeg ammet fortsatt optil 10 ganger om dagen påd det tidspunktet.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Fikk det etter 6 uker!ò.ó

Fullammer til og med, men neida.

Skrevet

Fullammet frem til vesla var 4 mnd og da begynte vi med litt grøt på kvelden.

Vesla sluttet amminga da hun var 6,5 mnd og jeg fikk igjen mensen da hun var 9 mnd..

Skrevet

Jeg har et annet spørsmål om mensen... fikk den tilbake rett etter at blødningene fra fødselen stoppet, men sluttet også å amme etter 6 uker. MEN, nå har jeg mensen annenhver uke, og blør veldig mye... mister mye blod, og blir svimmel og slapp av det... Er det vanlig, eller bør jeg dra til legen? Skjønt hva kan han gjøre...? :-)

Skrevet

min søster har enda ikke fått igjen mensen, og det 3 år etter fødsel. men går på cerazette og da er det visst normalt. så synd for oss andre som må slite med mensen, skulle gjerne vært den foruten for ei stund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...