Gå til innhold

Fy faen jeg HATER søsteren min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funnet en fantastisk mann, trodde vi hadde det kjempe flott jeg! Han behandlet mitt barn som en sønn.... Jeg er ca 6 uker på vei med vårt barn! Fredag dro jeg på julehandel men har hatt en dårlig følelse en stund at han e utro, så etter bare en time på handling dro jeg hjem, listet meg inn å der lå han halvnaken på sofaen med lillesøsteren min!

Har bedd de dra til helvette begge to, vil ikkeha noe med de å gjøre! Fikk en lang mail av søsteren min, de elsker hverandre å har tenkt å satse på hverandre,,,, de skulle fortelle meg det etter jul, å at de gjerne ville ha samvær med poden siden x va jo praktisktalt faren hans... gråter å gråter, kommer til å ta abort også vil ikke ha barn med han... da blir jo tanten stemor å om de to får barn blir jo barna søsken å søskenbarn! Uff klarer ikke tenke....

Måtte bare få ting ut, det verste er at jeg føler skamm! Å meg å søster som alltid har vert så gode venner!!

Kommer ALDRI mer til å snakke med henne å ikke FAEN om de skal få ha noe å gjøre med min sønn!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi.... SATAN!!!!!! jeg vet ikke hva jeg hadde gjort jeg..

Stå på ditt, de har ikkeno med din sønn å gjøre.. han er din..

dette klarer du, vi er her vettu...

Skrevet

Shit, for en historie! Du har all min sympati! Skjønner veldig godt hvis du vil ta abort, selv om det er et vondt valg å skulle ta i så fall.

Blod er ikke alltid tykkere enn vann.... Sånn skal ikke søstre gjøre mot hverandre. Lykke til! Sender deg stor klem

Skrevet

oj dette er en syk syk syk historie.

sender deg en trøsteklem

Skrevet

å gud jeg hadde despa....

sender deg en god klem og håper du klarer og komme deg over dette!

Skrevet

Fy faen, er det mulig?? Skjønner du er såra og skuffa..

Skrevet

Er dette seriøst? Høre sut som hotell Cesar jo

Skrevet

Herregud! Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert...

De er begge to like ille, men søsteren din! Fy faen sier jeg bare!

Skrevet

Er det mulig??????

All min støtte til deg!!

Gammel er søsteren din?Exen din?

Skrevet

Fytti faen for en HORE... Hadde aldri snakket med henne igjen, og ihvertfall ikke visst hun skrev at de ville satse på hverandre.. Med tanke på barnet så er den lillesøsteren STEIN STOKK DUM I HIDET!

Visst de virkelig går inn for det forholdet så er det veldig synd på deg.. Merkelig historie som vil følge deg og barnet ditt hele veien.. Det kunne jo ha vert en mulighet for abort og helelr finne deg en mann som virkelig tar vare på deg og evt.barn i framtiden? Selv synes jeg abort ikke er en løsning, men i en sånn situasjon skjønner jeg at man faktisk kan vurdere det...! Ønsker deg lykke til. Hadde fortalt det til alt som het familie og venner så du får støtten på din side..

Skrevet

"rystet"!!!!!!!!! tror dette er noe av det kjipeste jeg har hørt.... uff - stor klem til deg :)

Skrevet

Det er nok en sann historei dettte desverre, det er en venninde av meg!

Hun har ikke internett selv så hun va her å skrev fra min side!

Hun takker for all støtte å sier at det skal nok gå bra, når man har nådd bunnen kan det bare gå en vei!

Lillesøsteren er 21år (tror jeg) og x en er 28år!

Nå må dere ikke tro jeg sitter her å utleverer henne, hun vil selv at jeg skal skrive for henne.

Å hun trenger nok alle gode ord å råd hun kan få!

*Du er fantastisk vennen min, sterk å modig...husk at jeg er her for deg*

Skrevet

Hun trenger jo ikke råd fra oss, hun trenger en psykolog! Gravid i 6. uke, søsteren er 21 år (ikke 16 liksom) og dermed voksen, hun drar på julehandel og kommer hjem og finner typen på 28 og søsteren halvnaken? Og veninnen sitter og får lov å skrive historien på nettet??

Og hun kommer heller ikke til å ta abort! Selvfølgelig gjør hun ikke det. Skal hun gjøre det nå i julen liksom?

Hun er 6 uker gravid, dvs at hun ble gravid for 4 uker siden. Og hun burde ikke vært gravid i det hele tatt hvis hun hadde mistanke til at han var utro. Men hun fikk kanskje ikke mistanke før for 3 uker siden?

Eller p-pillen virket kanskje ikke?

Nei, spar meg for sånne historier! Skriv til Norsk Ukeblad eller Se og Hør istedet, så får hun penger for historien sin, så blir det god jul til alle!

Skrevet

Du må vere et sykt menneske anonym over her!

Folk dreper hverandre, folk voldtar, folk slår ungene sine, folk turtorerer, utnytter barn ja you name it hva ikke folk gjør mot hverandre.... Å det hender at familie stikker hverandre i ryggen å!

Vær glad det ikke e ditt liv som plutselig har fått en gusom vending da!!

Hva som får deg til å tro hun vil ha penger... ?

Skrevet

Hva skal HI egentlig gjøre nå da? Hvor skal hun være i julen? Får familien vite om dette? De vet det kanskje allerede??

En jeg kjenner byttet brødre en gang, og der er hele familien ødelagt. Helt splittet. Hun er glad og fornøyd, og det er han også, men det er jo fordi de begge er helt dum i hodet. Skjønner ikke at noe sånt går an jeg! Er ikke det der en litt sånn uskreven regel? Noe man ikke gjør? Hvis det hadde vært slutt så hadde man vel fremdeles ikke gått etter søsteren sin x? Men det er jo inni mitt hode da.

Selv hadde jeg nok blitt lagt i seler på akuttpsykriatisk hvis jeg hadde opplevd noe slik! Og så hadde jeg blitt fenglset for drap på både søster og kjæreste!!

Jeg er forøvrig enig i at vedkommende trenger psykolog eller noen å snakke med som er utenfor saken!

Og anonym over her; Ja, folk gjør mye mot hverandre, men det er et fåtall som legger det ut på nett og ber om råd fra totalt ukjente når det man trenger er nærmest krisehjelp! Eller er du uenig i det også?

Lykke til HI!

God klem fra en som kan stå for sine egne meninger UTEN å være anonym!! (selv om jeg skjønner at du er det da HI!!)

• 2 uker senere...
Skrevet

Åh... kjenner sinnet inni meg... Hadde det vært min søster hadde jeg gjort det som er verst av alt i verden- passiv agressiv... Ikke svar henne, ikke snakk til henne, ignorer henne.. INGENTING I VERDEN ER VERRE. da har ivertfall ingen noe å ta deg på senere... vi gjør alle dumme ting i sinnet... men som oftest blir det vi som blir sittende med dårlig samvittighet.

Men la meg si.., jeg selv har 2 eldre søstre og 5 yngre.. Hadde jeg noen gang funnet min søster med min kjæreste hadde JEG helt fulstendig tatt avstand... Sånt er så sårende å vanskelig... Men du er offeret oppi dette.... IKKE la de ødlegge noe for deg..

Hvor langt er du på vei med deres barn?

Om søsteren din å han velger å satse på hverandre kan de begge dra til hel........ Du fortjener 1000 ganger bedre...

En dag vil du finne en som kommer til å ha vanskelig å godta søsteren din etter hva hun har gjort mot deg.. den dagen blir det til hennes egen straff.

FOR ALLL del ... IKKE la deg knekke..

Lykke til med alt..

Skrevet

Ja, hvordan går det egentlig her?

Var det bare tull, eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...