Gå til innhold

For et jævla gjeng med suppehuer!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele bim suger!!!!(med visse unntak)

Har vært i ett passe dritt humør i dag,og har surfet litt her inne med det dårlige humøret mitt.

Har innsett at det går an å få noen gode tips i ny&ne..men stort sett er det samme svada fra stort sett samme gjeng som gnåler&gneldrer på det samme oppgulpet opp og ned og i mente...

Virker virkelig som om at noen ikke har et liv utenom Bim...

Pakker lekene min for godt med ønske om en God jul og ett Godt Nytt År!

Håper det er forandringer neste gang jeg titter innom..uti 2008 engang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente Dib da,men måtte jo i irritasjonens øyeblikk selvfølgelig skrive feil

Ja!Fullstendig klar over at dette er et frivillig forum,men tror du kan være enig med meg at det er mye av det samme oppgulpet ute å går her støtt og stadig?!

Skrevet

Nå gulpet du selv. Uffda!

Pass på at du ikke sklir i det på veien ut.

Skrevet

Huff, dere unga har det ikke greit nå i førjula, tida går langsomt for dere. Men det er altså fortsatt 2007, barnerompehue, så du får vente ei stund til med å komme tilbake og svare på denne tråden. 100 mot en på at du ikke klarer det, forresten, dårlig impulskontroll er jo del av diagnosen din.

Skrevet

Hahaha. Hvis man klare å hisse seg opp sånn over ting man overhodet ikke trenger å lese eller forholde seg til, så har man virkelig ikke et liv utenom.....

Skrevet

Der bæsja du på leggen også..

Skrevet

Har hun lav impulskontroll er faren stor for at hun smadra skjermen i det øyeblikket du kalla henne barnerompehue. *fnis*

Skrevet

Klart jeg må inn her å lese svarene,det er jo litt av meningen.

Og som jeg tenkte,de jeg siktet mest til er de som forsvarer seg mest her.

Mangler jo noen da,de er sikkert ikke pålogget nå

Patetisk!

God jul!

Trodde forresten at det var Yppert som stilte diagnoser her,men Sug Lut er kanskje stedsfortredere under Ypperts fravær??!

Skrevet

Du bidrog jo ikke akkurat med å høye kvaliteten på siden med det oppgulpet der. Ønsker du forandring får du begynne å legge ut noe vettugt selv da!!

Skrevet

Se der ja,nå begynner flere av de største å henge seg på her

Skrevet

Føler du deg truet eller??

Skrevet

Ris til egen bak?

Skrevet

Hehe, samme humør som jeg hadde i går.

Ta deg en sjokolade og en pause fra DiB, så blir alt så mye bedre! :)

Skrevet

Gå å lek på motorveien du! Og siden du synst dib suger slik så trenger ikke du å titte innom neste år heller!! Hadebra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...