Prins&Prinsessa Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg jobber med en gutt som sliter. Han er 6år gammel, før han begynte på skolen slet han VELDIG med angst, han tok ikke kontakt med folk, gråt mye når foreldrene ikke var tilstede,han var VELDIG sjenert.Han har alltid vært opptatt av rutiner, han får angst når ting ikke er som de skal. Faren har sakt at han var likens da han var ung, og kom ikke ut av det før han var 22år. Da denne gutten begynte på skolen i høst fikk jeg følge han videre, han forandrett seg VELDIG. Han har blitt delvis agresiv mot de voksne og barna, (kaster ting på oss og sparker og slår.). Virker ikke som han har noe samvittighet, det eneste er at han noen gang er redd for at jeg skal si noe til foreldrene. Han leker til tider godt med de andre barna. Men ofte ikke. Han lyer ingen voksne, men av og til foreldrene. jeg vil jo ikke at denne gutten skal ha det slik, men at han skal få hjelp til å få det bedre sammen med andre og med seg selv. Forledrene har gått fra hverandre nå, og det har jeg virkelig fått merke. Det er naturlig tenker jeg, så håper han snart kan være tilgjengelig for hjelp! Noen som kjenner igjen noe av dette og har noen tips, råd eller meninger så kom igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå