1, 2, 3!!! Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Vært på UL i dag. Ble satt tilbake 6 dager, og har nå termin på bursdagen til mammaen min! Alt så fint ut, og det var en jente der inne! Tenkte vi skulle fortelle det til ungene på 6,5 og snart 4 år på juleaften da! Noen som har tips til hvordan vi kan gjøre det?
mto2 Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Kan han/ho på 6,5 år lese? I så tilfelle: t-skjort det står storebror/storesøster på. Elles kan ein pakke til babyen vere ein måte å vise det på. Evt gje storesøskena babyleike som dei kan bruke til å leike med babyen. Trur det finnast bøker som heiter "eg skal bli storebror" eller noko slikt. Kanskje det hadde vore noko? Trur personleg eg ville valgt ein annan dag. Skjer jo så mykje anna på julafta.
1, 2, 3!!! Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 Blir så vi sier det etter frokosten! Da er det bare barna, meg og pappa der! Skal til min mor å spise midda på ettermiddagen da! Alle vet det, bare ikke barna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå