Gå til innhold

Link.. Unge Mødre..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååh!!! Angrer på at vi ikke ble med... Eller....: Faen ta typen!!!! Ååh... han ville ikke.... :/ Jaaaa Jaaaa..

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Fine bilder!

Men stygg logo? Hva i all verden skal den bamsen med kun et øye og uten et smil signalisere?

Skrevet

Hehe det er jeg enig i, den er litt rar jah:o)

Skrevet

hvem av dere er de utvalgte? er alle her inne?

ble litt nyfiken jeg nå;)

Skrevet

Jeg er med:o) Blir spennende og se hvordan serien påvirker folk

Skrevet

tøffe og modige jenter:) blir moro å følge med å se noen i samme situasjon:)

Skrevet

men denne kanalen? er ikke vanlige tvnorge?? fem??

får alle inn denne kanalen, de som har kabel.tv liksom?

har lyst å se på da!

Skrevet

Har du GET så får du også inn FEM..

Skrevet

vi har fem glerder meg til å se på

Skrevet

ikke alle med parabol har fem nei. viasat har ikke fem, ikke grunnpakken hvertfall!

Skrevet

åh blæh har ikke denne kanalen jeg... teit at det skal sendes på en kanal som ikke alle har... har liksom alle andre kanaler nesten, men ikke den! :o(

Skrevet

jeg har get, men ikke FEM=(

kjipt å vente til høsten når det kommer på tvnorge(hørte jeg rykter om?)

Hadde gleda meg til å se på det nå på nyåret.

  • 3 uker senere...
Skrevet

dere som ikke har FEM, kan gå inn på www.femtv.no og se Unge mødre på web tv der..koster 50kr for hele serien :)

Skrevet

hvem er du ladylove? jeg følger med på serien og synes den er så flott, gråter hver gang!! så mange koselige jenter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...