Lille L Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 http://www.femtv.no/programportaler/unge_modre/unge_modre/pressebilder
Grorüd.. Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Åååååh!!! Angrer på at vi ikke ble med... Eller....: Faen ta typen!!!! Ååh... han ville ikke.... :/ Jaaaa Jaaaa..
Gjest LindeOgWill Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Fine bilder! Men stygg logo? Hva i all verden skal den bamsen med kun et øye og uten et smil signalisere?
Lille L Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Hehe det er jeg enig i, den er litt rar jah:o)
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 hvem av dere er de utvalgte? er alle her inne? ble litt nyfiken jeg nå
L.P.R Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Jeg er med:o) Blir spennende og se hvordan serien påvirker folk
samboer87 Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 tøffe og modige jenter:) blir moro å følge med å se noen i samme situasjon:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 men denne kanalen? er ikke vanlige tvnorge?? fem?? får alle inn denne kanalen, de som har kabel.tv liksom? har lyst å se på da!
Lille L Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. desember 2007 Har du GET så får du også inn FEM..
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 vi har fem glerder meg til å se på
xxxo Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 ikke alle med parabol har fem nei. viasat har ikke fem, ikke grunnpakken hvertfall!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 åh blæh har ikke denne kanalen jeg... teit at det skal sendes på en kanal som ikke alle har... har liksom alle andre kanaler nesten, men ikke den! (
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #15 Skrevet 2. januar 2008 jeg har get, men ikke FEM=( kjipt å vente til høsten når det kommer på tvnorge(hørte jeg rykter om?) Hadde gleda meg til å se på det nå på nyåret.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 dere som ikke har FEM, kan gå inn på www.femtv.no og se Unge mødre på web tv der..koster 50kr for hele serien
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 er det du som er med i unge mødre? mor til leyla?:-)
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #19 Skrevet 30. januar 2008 hvem er du ladylove? jeg følger med på serien og synes den er så flott, gråter hver gang!! så mange koselige jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå