Gå til innhold

Brudepike i trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to jenter som jeg vet at har lyst til å være brudepiker. De kommer til å være 6 og 7 år gamle. Nå nettopp fikk jeg ideen om at vi kanskje kunne hatt en tredje brudepike. Denne jenten kommer bare til å være 14 mnd. Tanken var da at de store jentene kunne trille henne. Spørsmålet er jo om dette vil gå bra siden hun er så liten.... Litt dumt hvis hun begynner å hylskrike eller skal krabbe ut av trillen.. Ingen av barna er mine, men jeg kjenner de godt, spesielt de eldste. Hvis jeg skal ha brudepiker vil jeg ha alle, blir ikke den samme sjarmen uten hun minste.

Noen spørsmål:

- Tror dere det går bra å ha hun yngste i en trille på vei opp kirkegulvet?

- Er det noen av dere som har en passende trille eller vet hvor jeg kan kjøpe det? Vet at noen andre her inne har gjort dette tidligere.

- Vet dere hvor mye stoff til brudepikekjoler koster? Ca. hvor mye koster stoff til en kjole til en jente på 7 år? Hvor kan jeg få kjøpt stoff?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke er din jente, hadde jeg nok droppet den yngste ja. Alternativt at de to eldste leiet henne opp kirkegulvet - synes en vogn blir malplassert der. Måtte i så fall vært en sånn kjerre som var pent pyntet, som de dro etter seg. (www.biltema.no)

Men "faren2 er nok veldig stor for at den lille stjeler hele showet, og tar fokuset bort fra brudeparet. Dumt siden det ikke er ditt barn synes jeg.

Skrevet

Skjønner veldig godt de negative argumentene dine. Mente ikke en sånn vanlig barnevogn, men noe a la den kjerren du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...