Gå til innhold

Synes dere dette kvalifiserer til "Familieparkering" på Ikea ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å være høygravid med bekkenløsning ?

De plassene er nærmere inngangspartiet, og er litt breiere enn de vanlige (genialt når man skal lesse inn og ut unger)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, skal en gravid dame med bekkenløsning vandre rundt på ikea klarer hun vel å gå de ekstra metrene fra den vanlige parkeringsplassen også..

Skrevet

Ikke å være høygravid med bekkenløsning nei.

Men om man har flere barn som ikke er i magen er bilen så ja.

Skrevet

Tenkte å bare være gravid uten unger. Når ungene er med er det jo ok :-)

Skrevet

Da står jeg på mitt :-) IKKE ok med familieparkering til gravid dame!

Hvorfor lurer du? :-)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

På de IKEAene jeg har vært på så er det en egen rad kun med familieparkeringsplasser...altså er de ikke noe nærmere inngangen enn andre plasser,- er bare ekstra plass på sidene liksom. Men det er nokså mislykka på Furuset for bilene parkerer to og to i én familieplass!

Skrevet

ja det syns jeg. høygravid med bekkenløsing kan være langt verre en og ha med seg barn.

uansett så ser jeg ikke helt det krimminelle med og parkere på en familieplass uten og ha med seg hele familien

Skrevet

Ja, hvis du selv synes det kvalifiserer, så gjør det det. og så dritter du i evt. stygge blikk.

men....

Da må du være klar for at når du har med unge, så kan familieparkeringen være opptatt.

Skrevet

Klarer du å vagge rundt på Ikea, så klarer du å vagge noen meter ekstra. Blir like sur hver gang jeg tar med meg ungene på Ikea og på familieparkeringen står det biler uten barneseter og folk uten barn går inn og ut av bilene.

Ikea burde vært strengere med hvem som sto der, ingen som sjekker, ingen som gir bot. Ufattelig irriterende hvertfall!

Skrevet

Nei, det kvalifiserer ikke.

Når det er sagt, så unner jeg deg den plassen mer enn menn med hentesveis!

Skrevet

Hehe, bare lodder stemningen litt her. Det er nok at menn med hentesveis som durer inn på de plassene ja - og som regel har jeg med meg jr. (barnesete i bilen har jeg alltid da)

Men i dag skulle jeg rett innom, og det var jo fullstendig kaos - men det åpenbarte seg en plass rett foran nesa mi som jeg var så freidig at jeg tok.

Registrerte ingen stygge blikk, men hadde nok kommet til å gi noen selv om jeg hadde bil full av unger, hehe.

Så i dag var det litt sånn "først meg selv" - men har j... vondt i bekkenet da.

Skrevet

ah, nå er det sånn at alt man trenger for å parkere på familieparkering enten på ikea eller feks i parkeringshus i Oslo er SYNLIG barnesete i bilen. Og har du det spiller det katta om du har med deg 1 eller 3 unger.. eller ingen..

Skrevet

jeg syns du kvalifiserer dobbelt så mye som de som pleier å parkere der iallefall... HVER gang jeg skal på Ikea ser jeg at det er gamle gubber UTEN barn som parkerer der. HAr faktisk aldri klart å kapre en plass på familieparkering. Så: heller deg en gamle late gubber!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...