Diamanten Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har kjøpt en babywatcher angelsound, den virket men jeg klarte ikke høre hjertelyden til småen. Er det noen andre som har prøvd som ikke har fått det til i tilfelle hvilken uke var dere i??
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Er det den hvite med hodetelefoner og slikt? Den hvite klumpen hvor man stiller lyden på midten,og det er sånn svamp bak som liksom skal ta inn lyden? Jeg har hørt noe svakt i den EEEEN eneste gang, og jeg er 33 uker på vei...
Diamanten Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 ja det er den med hvite øretelefoner. Da trenger jeg ikke bekymre meg da. Når magen vokser kan det vel ikke være noe galt...
OhMyGod!!! Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 har den, å den er elendig....ikke noe svampsak i enden da, bare en sånn rund sak. nei den er tungvint og selv om jeg har hørt at junior spreller å sparker det inne med den, så er hjertelyden bare laaaaaaaangt i bakgrunnen.......så vidt man kan høre den....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Min er elendig. Bedre å faktisk bruke penger på en skikkelig doppler enn den dritten der.. Står at du skal høre fostervann og morkaka.. Har funnet ut at det er lyden av fingrene som dytter på den.. Faen,å skuffa jeg er.. Om jeg ikke får gitt den bort,går den rett i søpla etter fødsel. Hilsen meg som var 33 uker.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Har nylig kjøpt den selv. Er i uke 24 og kan kun høre mine egne hjerteslag i den, om jeg holder den ved hjertet mitt. Men babyen, som er livlig og fin, har jeg dessverre aldri greid å høre :-(. Virker som denne babylytteren bare er dritt! Kan ihvertfall ikke brukes til å berolige oss dersom babyen er litt rolig en dag. Blir bare mer bekymret da desverre!!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har kjempe god erfaring med denne. Jeg er i uke 15 nå. Har hørt hjerteslagene til den lille siden uke 12. Jeg har ikke fått noe spesielt til mage enda, så jeg må ligge helt flatt hvis jeg skal høre den, uten bøy på knærne...
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Hva er en "ordentlig doppler" da? Merke/navn? Hvor mye koster sånt?
2.runner.up Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er kjempe fornøyd me min angelsound! ta på masse babyolje på magen og litt på den "knotten" som fanger opp lyden. jeg ligger flatt og hører hjertet! vet akkurat hvor lillemann ligger! av og til kan man høre sin egen puls rundt skambeinet fordi vi har jo puls i lysken. så jeg tok feil første gang. hørte hjertealg i uke 12 og er 16 uker nå. D er ikke å ta feil av..raske slag, høres akkurat ut som hos jordmor. jeg kan også hører at babyen turner rundt da jeg hører forstervann og små dunk. en gang kvapp jeg til..da kom d et høyt dunk, som om dn lille slo eller sparket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå