Athina' Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hun trodde ikke at jeg kom til å gå til termin den 06.01, men hun kunne ikke garantere noe da. Men Var lykkelig jeg for da har de kynnerne, nedpresset og murringene hatt en effekt i allefall! :-)) For 3 uker siden var jeg på ul og da hadde jeg også hatt det slik men da var tappen 5,3 cm og fast så det var bare at kroppen var ondskapsfull mot seg selv. Er bare å vente på slimproppen og vannet nå, og tro meg jeg skal til modningsakupunktur på torsdag, og jeg slafser i meg kapslene og går tur selv om det er søttans ubehagelig.... for over vil jeg ikke gå! :-) (jeg jinxer vel alt ved å skrive dette innlegget, så jeg sitter vel her 12 dager på overtid i påvente å bli satt i gang aaaafff hehe) Barnefar er i 100 nå og styrer rundt meg og er i lykkerus - er litt morsomt å godt det :-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Oj, så spennende!! Får håpe det gir gode utslag da, og at du ihvertfall ikke går over:) Gjorde JM dette av seg selv, eller sprte du om det/hadde en spes grunn?? Skal til JM i morgen selv, og selvfølgelig lurer jeg jo på hvordan ståa er inni der;)
Teltpluggen Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Du får ikke snike i køen altså!! 2 dager på overtid her, og 2 cm åpning.. venter og venter og venter:P Men lykke til uansett;)
Athina' Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 Sist jeg var hos jm sa jeg at jeg ville at hun skulle sjekke inni der ved neste time, men da sa hun at nei jeg sjkker ikke før du er over tiden. MEN i dag da jeg kom og vi hadde pratet en del, fortalte jeg om hvordan de siste 3 ukene har vært med symptomer, vondt og lite søvn og da var det ikke noe problem. Selvsagt skal jeg sjekke sa hun....trakk buksa gladelig ned jeg hehe. Men som sagt hvis jeg ikke hadde hatt alle plagene hadde hun aldri gjort det. Håper du får sjekket det for det ble litt lettere å være til nå som jeg vet hvordan ståa er der inne :-) Lykke til i morgen, krysser fingene for deg :-) Hodet var ikke festet, men lå langt nede i bekkenet, så hvis vannet gikk var det bare å ringe føden for å holde dem oppdatert og vente på riene. Levanger praktiserer ikke dette med å legge seg ned.
Athina' Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 Marthe Med Lillejenta: Er du moden eller driver jm å stripper og tøyer det åpent til deg for å få fortgang? Uff nei skal ikke snike så mye i køen for jeg har fått klar beskjed om fra datteren min på 12 og mor at jeg ikke får føde før julaften. Så jeg får vel høre på dem da usj hehe
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Har nå igrunn disse plagene jeg også, så jeg kan jo prøve meg;) Hadde vært flott å vite at det er godt for noe!! Evt ikke.. Får se hva morgendagen bringer, fikk ett lite håp nå Og du holder oss vel informert hvis det skjer noe hos deg?? Spennende tider, sender deg og gutten i mage gode vibber!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Et velment råd: IKKE ta gledene på forskudd... Du blir bare så skuffa når det ikke skjer noe. Jeg har gått en god stund nå med avflatet livmorhals og 3 cm åpning, men ingenting skjer.Har allerede hatt 3 behandlinger med akupunktur (trigging og styrkning), men det ser ikke ut til å trigge noe i alle fall. Har termin om en uke. Håper for din del at du slipper å gå sånn lenge, for det er psykende. Prøver å tenke at jo lengre hun er i magen, jo mer tid får jeg til juleforbredelser, men de er jo til liten nytte hvis vi havner på føden i julen... Ja, ja. Nok fra negative meg... LYKKE TIL!! :-)
Athina' Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2007 Hehe tenker slik jeg også, og med min flaks så går jeg vel over tiden denne gangen også :-) Men jeg ble lykkelig av å få høre at de vondtene jeg har hatt nå er det en årsak til og ikke bare jævelskap som for 3 uker siden. Så det går i allefall fremover :-) Lykke til og jeg håper at ting skjer for deg snart :-))
JANUAR GLEDE Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 oy så morsomt da, vi har termin på samme dag:) Jeg fikk vite at jeg kommer til føde for tidlig jeg og, legen mente at jeg hadde en ganske stor åpning, han ville ikke si hvor stor men, han antydet at dette skulle gå fort. De sier sex hjelper med å få ting i gang. smertefull bekkenløsning og kynnere+ halsbrann fristet ikke akuratt sex så mye men om sæden skulle ha noe betydning, så vil jeg definitivt vurdere å takke ja he he he ler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå