Prish Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Så forbanna irriterende nå i disse blakke tider rett før jul. Måtte løfte vogna og trille på forhjulene hele veien hjem. Noen som vet hvor man får tak i billige sportsvogner? Denne var kjøpt brukt og har bare vært drit med, så vil helst ha en ny, bra og billig vogn! Kommer oss ikke ut uten vogn... Det er ikke bra.
Anna Nym :o) Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Vet ikke om de billige er så bra.....? Ihvertfall ikke carena sine. De er ganske tunge og stive syns jeg. Er vel det eneste merket jeg kjenner til somer ganske billig.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 De har en bra på www.babykos.no Se under lagersalg. Det er en tre hjuling med svingbart fremhjul og full liggestilling. Koster 1400 på tilbud nå. Var og prøvekjørte den, og den var faktisk veldig ok.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Ville heller kjøpt en brukt vogn av godt merke enn en ny billig-vogn.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Men om du vil ha ny vogn, vil jeg anbefale Hauck. De produserer Traxx, Jeep og noen flere merker. Har selv hatt Traxx Jaguar 4, og var storfornøyd. Denne er gått ut av produksjon, men kan hende du finner den i noen butikker.
Stratos med 3 barn Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Baby best på tveita i oslo har 50% på hele butikken. kanskje noe der......
Prish Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2007 Aner ikke hva vogna heter. Står ikke noe på den. Det er noe skrot som er kjøpt i Sverige for 3-4 år siden. De vi kjøpte den av sa at den nesten ikke var brukt. Har ikke lyst til å kjøpe noe som er brukt igjen.
*Joa* Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Hvilken barnevogn var det og hvor gammel var den???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå