ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Meldte inn Didrik de og har fått velkomstpakken og en pakke til. Synes pakkene er så dårlige jeg. Fikk en bok om lær om lyder nå, og for det første så trodde jeg det var en bok med lyder i da, men det var det ikke. For det andre så var jo lydene helt på trynet da. Feks.. "Piiip piip. Hva er det? Joda, det er Petter Spretts trillebår." Ehhh.... Ja vel, viste ikke at trillebårder sier det jeg men
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Ja, fikk den jeg også.. Ble så skuffa at jeg skal melde meg ut igjen..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Har prøvd å melde inn guttungen 2 ganger... 1 gang skjedde det ingenting, andre gang fikk han halve velkomstpakken og ikke noe mer... Så den klubben har jeg gitt opp!
Grorüd.. Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Jeg fikk masse fint jeg! Deriblant en kjempe fin "mitt første år"-bok eller noe.. Og stelleveske og.. Men har venten lenge på velkomstpakken da.. Meldte jenten min inn da hun var ca. 3 mnd.. Nå er hun 6 mnd!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Det var den første pakken det Grorud. Den var jo bra, men den vi fikk i dag var bare dritt. Melder han ut jeg ja. 188 kr for det også!
Grorüd.. Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 åja heheh Er det så dårlig, altså.. fader.. Men det går an og melde ut nå, det er ikke sånn at man MÅ være medlem i ett år osv ?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2007 Nei håper ikke det! I så fall skal jeg protestere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå