Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hvor ble det av henne? Ble ikke hun gravid til slutt?? Husker vi lagde en dritkul sang på BIM..hehe!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Husker henne ja. Ble hun ikke gravid da? Synes å huske det jeg, men...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jaa, husker henne!! Mener hu ble gravid ja.
pøber´n & je Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Hun er vel midt i et forsøk tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå