Gå til innhold

UL i morgen-18 + 3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det ultralyd. Vi gleder oss veeeeeldig til å få se den lille. Han sparker bra i fra seg for tida, så blir gøy å se han også. Jeg sier han, men det vet jeg strengt tatt ikke. Har hatt en sterk følelse av at det er en gutt, men har de siste ukene blitt mer usikker. Ei på jobben kommenterte at hun trodde det var en jente, fordi huden min var så fin.De som ventet gutt fikk ofte uren og kvisete hud...Noen andre som har hørt dette, elelr har noen erfaringer?

Er vel som de fleste andre "tegn"....stemmer for 50 '% hehe...Men kanskje det er ei lita jente som venter oss. Ikke vet jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på UL i dag vi! =)

Ble satt tilbake fra 17+5 til 16+6. Bare 6 dager, så det går greit. Bortsett fra at termindatoen da bli på bursdagen til min mamma! Hehe!!! Ellers så alt bare fint ut. Morkaka lå kant-i-kant med åpningen, så vi skal tilbake i uke 32!

Og så blir det ei jente til på oss! =)

Har en gutt på 6,5 år og ei jente på snart 4 år!

Skrevet

Så spennende med ultralyd!!! Gleder meg til vi skal i januar :-)

Har hørt omvendt med uren hud, jeg?! At guttemammaer blir flotte, med fin hud og "glød", mens jentemammaer ofte blir ser litt slitne og kvisete ut :-) Det er sikkert bare en myte det også, som alt annet. I morgen får dere jo uansett svar ;-)

Lykke til!!!

Skrevet

jeg har tre jenter jeg og har ikke hatt kviser i de svangerskapene.

har litt kviser nå men vet ikke hva jeg får enda.

Skrevet

Jeg har også hørt omvendt, jentemammaene "stjeler" skjønnheten fra mor..

Skrevet

Ja, jeg har også hørt at jentebabyer stjeler mammaens skjønnhet.

Men nå har jeg altså vært på ultralyd, og det var en liten gutt :) Det var det overhodet ingen tvil om sa de. Vi så tydelig den lille tassen. Alt så fint ut, og terminen ble ikke flytta på i det hele tatt.

Men det var en svært så aktiv krabat. Sparka og veiva med armer. Fikk se fotbladet tydelig, ja til og med leppene og nesa fikk vi se. Og armen tok han opp også. nei, det var utrolig moro. Det rant noen tårer da de sa det var en liten gutt der inne. plutselig ble det veldig virkelig.

Skrevet

Var også på UL i dag, knall gøy!! ble satt frem 4 dager. er nå 17+3.

det blir ei jente. hun så veldig sprek ut, lå ikke i ro!

var i porsgrunn og der har de 3D, hun dama vi var hos var helt fantastisk nydelig. ANBEFALES

Skrevet

Så moro :)

Jeg var på Rikshospitalet i Oslo...tenker vi kommer til å bestille en privat 3 D ultralyd når det har gått noen uker til. kjempegøy å se altså. Går bare rundt og smiler jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...